豪華屋

         星期日
(Sept 16)我同Brian去咗個新地方行, 因為去買生日禮物 比我四妹, 之後我 and Brian渣車 返apartment 途中, 被我地見到有d屋 好高貴,好豪華!  望清楚條街名....原來係全多倫多最有錢嘅地方,唔怪之得d屋咁豪華喇! 我and Brian都專登係個樹兜咗幾個圈. 欣賞下d有錢人住宅, d住宅有好多...有埋d名貴靚車 迫係門口, 而且有d靚屋門口仲有一個好大嘅噴水池 , 周圍又有好多大樹 , d花 又打理得好好! 個 lot仲好大, 屋與屋之間相差好遠! ...... 真係大開眼界!! 唔知我將來有無機會 or 有無能力住依區呢??? ...我真係大想頭喇!!!!!!!  但諗深一層, 自己心目中都係想住 apartmentPenthouse 多d!! 哈哈! 我又開始日光日白發白日夢喇!!!


依間就係其中一間豪華屋,有鐵斬先可以入到間屋! d屋好大間呀!!,真係打掃都要打掃成個月!



依架係係樓下影到嘅車! 好少見starbucks coffe 車 !



13 comments:

  1. 我都好鐘意睇人地既靚屋,不過我老公有興趣睇人地D靚車多D 間屋咁大,就算我中左649都未必買,間屋大成咁,唔cozy,我情願細細地既country style

    ReplyDelete
  2. 嘩....間屋真係好靚呀!!

    ReplyDelete
  3. Vicky: 嘩,間屋真係好豪華,好靚...不過,我都係唔鍾意呢類型,間屋太大會令人與人之間有隔膜,唔夠close...我覺得夠住就可以啦!

    ReplyDelete
  4. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。18 September 2007 at 22:50

    STARBUCK COFFEE車好得意,未見過呢

    ReplyDelete
  5. 間屋妻係好大好靚.....我諗都無乜機會住到了!

    ReplyDelete
  6.  豪華屋...好似西方恐怖片的城堡

    ReplyDelete
  7. 間大屋令我諗起妮歌潔曼嘅一套戲! (唔記得名,講佢帶住個仔入住一間大屋), 所以我好怕咁大間屋! 架Starbucks車 係咪有 coffee 賣?好似雪糕車咁? !

    ReplyDelete
  8. 嘩~間屋真係好大好靚呀~

    ReplyDelete
  9. Reply all message: Mui: 我都係咁話! 中咗649都未必買依d大屋! 因為大地方好多野打理,但我喜歡居住係penthouse. 希望將來有機會喇! 檬檬: 我都覺間屋真係好靚呀! 由於行咗個新地方,所以比我見到依d大屋! 但有d大得好利害! 大到唔知點影好!!哈哈! 爆炸魔女: ~ 我同你嘅想法一樣,有時真係夠就得! 做咩事情都係...太多or太大, 都未必好! 足夠便最perfect! ~ 但我好欣賞d大屋, 起得好好!睇得出業主, and 建築商放了唔少心機係間屋道! Miss Cheese Cake:  依架車好,我都好少見到,所以我見到就即刻影低! 我諗依架係送貨車架! 無咖啡賣架!!唔係流動starbuck 店! 哈哈!! 心樂: 我都覺間屋好靚! 所以影低and post上黎囉! 小威威: 你可能睇得西方恐怖片多,所以有咁嘅想法,哈哈!我覺d屋好靚,仲起得好好! 高貓貓: ~ 我比較喜歡住penthouse多d. 但我見到d大屋起得咁好﹐所以影低! ~ 我好少睇戲架!  唔知大屋有幾可怕,哈哈!! ~ 而架starbucks coffee 車,應該係送貨車,唔係流動starbucks 店. heiki媽咪: 間屋真係好大呀!有d大到唔記得影相,我隻眼 and 個口係咁放大...haha

    ReplyDelete
  10. 嘩, 間屋好好好大呀......

    ReplyDelete
  11. 嘩 ~ ~間屋值頭好似古堡咁 !!

    ReplyDelete
  12. 噢, 原來你的所在地唔係香港既!
    [版主回覆11/13/2007 17:32:00]TheMay   我係加拿大多倫多居住架!

    ReplyDelete
  13. 咁似係戲入面既豪宅?
    [版主回覆08/01/2008 17:14:00]細win:   我都覺似拍戲個啲屋!! 但真係唔係拍戲, 係真係有人居住架!

    ReplyDelete