我行行行的收獲

      行行行
, 上星期長週末假期, 除咗去咗Niagara Fall行之外, 第二日假期(Sept 2)就去咗一個商場行街,依個商場以前係未行過,都係上網 揾到, 而且去依個商場 ...其實係為了行一間廚房&浴室專門店---Kitchen stuff plus. 因為依個商場有大半節都係依間kitchen stuff plus 霸佔晒.  所以, 一定好大, 而且一定有好多, 好多整蛋糕用具 and 廚房d立雜野賣, 一去到真係好似我想像中咁,我當然係咁行, 周圍貢... 買咗一隻想買好耐嘅大杯 ! 因為一次可以滲好多水,唔洗成日走去廚房添野飲! 仲有買咗好香雲呢拿蠟燭, 小型而且可擦低的蛋糕模 , 焗杯, and 兩支雪糕匙 , 因為我每天都會食雪糕 ,依兩支匙一定時時用!


                           

行街收獲




                      

       行完kitchen stuff plus, 仲去埋sherway garden
行咗陣街, 之後,仲去埋chinese supermarket 買野 ! 因為夜晚想打邊爐
囉! 真係足足行咗一整日, 臨返屋企之前, Brian仲去咖啡店 買咗兩個Danish , 返到屋企 再攞d麵包查花生醬 and 果醬 做三文治 , 然之後, 再沖壺茶, 真係好似係街嘆茶 咁!
    
                  

      嘆茶嘆咗好耐! 到好夜先食dinner.   今次買咗小肥羊麻辣湯低黎打邊爐 ....嘩! 真係幾麻 and 辣 ! 食到後尾d辣唔夠自己再加辣! 哈哈! 今次,打邊爐有自己至愛嘅--有頭蝦 , 龍蝦丸, 魚容燒賣 , 魚皮餃 和 三文魚 , 所以,食得比平時多,哈哈! 唔緊要喇! 放假就盡情享受, 唔理咁多喇!


                            



下午茶時開始喇! 左手邊套杯係Brian新買架! 依個下午茶係Brian 設計架!


Dinner 開始喇! 打邊爐 and 第一次試嘅麻辣湯低


                        


        到第三日(Sept 3)假期, 由於, 依日好多,好多店鋪都休息, 所以,我直情街都無出, 同Brian係屋企
, 行行企企
, 傾下計,玩Nds and 嘆下午茶 , 食下野咁! 好快就過完長周末假期喇! 依假期成日周圍行, 真係有d疲倦! 但食咗好多野, 包刮我今年嘅第一口月餅 , 打小肥羊火渦 ,....真係好好玩,快樂時間總過得特別快! 下一個長周末假期, 要十月頭先有, 一定又要再係咁行, 係咁食,係咁嘆先!


                           

又下午茶喇! 但今次就有美心傳統月餅, &威化餅, 見唔見到個黃色大杯, 深到可以放公仔麵! 哈!


夜晚小食, 有啤酒...Mars雪糕 & 綠茶pudding! 兩支雪糕匙, 就大派用場喇!




11 comments:

  1. 個兩支雪糕匙好得意呀 你男朋友真係好,成個長周末都陪住你,好羨慕呀!

    ReplyDelete
  2. 我都好鐘意果兩支雪糕匙,我估你會比Brian 用企餓果支,啱嘛?

    ReplyDelete
  3. 個杯真係好大呀!~...

    ReplyDelete
  4. 你男朋友對你幾好啵....成日都陪你!

    ReplyDelete
  5. 曰日都Tea真開心!!!!

    ReplyDelete
  6. 你既烘焙用具越嚟越多成員啦~~~ 買多啲 整多啲 哈哈哈

    ReplyDelete
  7. Vicky: 你就好啦,次次放長假都同男友周圍行,佢仲要好樂意咁同你行添,真係好sweet呀! 你仲要買咗咁多嘢添...隻杯真係好大隻呀,好似仲大過個焗模咁喎...... 你都好鍾意打邊爐喎,我都好鍾意架,不過而家香港未係時侯可以打邊爐...如果要我係屋企開冷氣打邊爐,我呢個師奶真係唔制呀!!  

    ReplyDelete
  8. Reply my blog友: Mui: 你都仲意食雪糕嗎?我每日都食! 哈哈! 個兩支雪糕匙,我好仲意...每日都用! 媽咪&daddy返咗香港,所以,男朋友陪我多d! 你都結咗婚,都日日見到你先生...而且仲開展副業,好叻! 高貓貓: 你估中咗! 你心水好清! 小威威: 我想買大杯好耐喇! 因為唔洗成日起身去廚房添野飲! 心樂: 係呀!他成日陪我周圍玩 and 食野! 哈! Flying Cup Cake: 我and 男朋友都仲意飲茶,咖啡 and wine架! 而家天氣涼,就想飲熱茶囉! 炭炭媽: 烘焙用具越嚟越多! 買開就上癮,去到邊都想買...哈哈! 爆炸魔女: ~ 我男朋友其實陪我行街多. 不過,他唔介意架! 但夏天就要行有好涼冷氣嘅商場! 哈哈! ~~ 唔講唔知,原來隻杯大過蛋糕模..哈哈! 你觀察力都好好渦!..我比較懶,所以專登買大杯,唔洗成日去廚房添水! ~~~ 你都仲意打邊爐架! 我一年四季都好想打邊爐架! 但夏天就會開大冷氣打!  都就秋天,你可以打邊爐喇! and 食月餅! 你有無研究整月餅呀?

    ReplyDelete
  9. 果兩支雪糕匙真係好得意呀~

    ReplyDelete
  10. Heiki媽咪: 我都仲意個兩支雪糕匙. 我差唔多日日用,哈哈!

    ReplyDelete
  11. 睇到我流晒口水呀……(>.<)好豐富呀~
    [版主回覆07/31/2008 13:38:00]細win:   我都好喜歡整下甜品食下架!! 整到成功甜品,真係好開心架!

    ReplyDelete