i-phone

        係星期五(Sept21), 一早Brian就話約我夜晚去starbucks
喝咖啡. 因為他話我知,買咗部新手提電話 , 想同我出街試下部新手電!    我知道Brian買新手電,好開心, 因為我都好仲意他個部新手電! 可能知道Brian買到新手電,所以, 我個心好興份, 一下指做咗兩個甜點! 一個係芒果布甸 ,另一個係黑荳漿布甸  ! 等飲完咖啡口淡淡可以有d甜品滋潤下, 而個黑荳漿係自己自創架! 哈哈!




           

                  


        到咗夜晚同Brian係一間新開無耐嘅starbucks
飲野! 順便玩下他部新手電, 因為我都期待咗依部電話好耐喇! 嘩! 好開心呀

! 好好用,比我想像中容易控制. 有d function...Brian都問我點玩!
哈哈! 原來, 依部i-phone新手電又同我幾"甲" 渦! 哈哈!
        

             





到喇! I-phone 手機到手喇! 好仲意呀!




新鮮熱辣...一開盒就係咁!




未開盒的樣, 個盒都有型過人! 哈哈!






開咗機喇!




i-phone  嘅screen saver




好開心, 即時就攞部i-phone 同我影相! 但我的樣子好疲倦呀!





去咖啡店飲野 and食件餅!                  Brian 係度研究新手電! 上o下網!





以下張相係iphone 影架! 但自己縮細咗! 因我個樣好眼瞓! 哈哈!




我自己自創黑荳漿布甸! 但我覺得自己落得太多魚膠粉, 所以唔夠滑囉!


No comments:

Post a Comment