Brownie Mix


      早排, 買咗包brownie mix
. 到而家都未用, 而且早兩日, Brian一放工就問我有無整朱古力蛋糕 我仲話..."o下! 原來你想食呀 哈哈!"   好喇! 今日就整喇 ! 而且,可以用我新買嘅蛋糕模!   我係第一次用supermarket 嘅Brownie mix 黎整蛋糕.  由於, 用Brownie Mix, 只需要落雞蛋 ,牛油 &牛奶 , 而自己就額外加多d 朱古力粒粒 and 花生粒撈埋一齊就放落焗爐焗, 都唔係好多工序, 一陣間就整完. 都幾方便!! 如果,第時要去 potluck party...每人要整一樣野食!   我覺整依個brownie 都好簡單!  而且好慳時間添! 真係Good Good Good idea !  
     
                   

       到試味時間, ....原來, 用 brownie mix 整出黎d 味道又幾好食. 幾香,而且都幾鬆軟.  Brian一 放工返屋企已經食咗一個brownie 喇! 而且,食到嘴唇邊都有朱古力, 真係好好笑, 哈哈

! 但Brian都係仲意食, 我平時整嘅Brownie多d, 平時我d brownie 多數係自己用麵粉 , 朱古力粉,  蘇打粉...之如此類嘅材料黎整!  所以,時間就會耐d.  而且多野洗d, 又要量度麵粉份量, 比較好多工序! 下次有多d時間先整喇! 而家食住brownie Mix 果d brownie 先!

                   



依包就係Brownie Mix (預先調校的蛋糕粉),材料唔係好洗自己準備. 因此,一陣就有得食




入爐之前...原來一包brownie mix 都做到咁多杯蛋糕,自己仲加埋花生粒粒,會香d嗎!


出爐喇! ...好好味and鬆軟
 

No comments:

Post a Comment