我的背影

           我好記得以前上中文堂
讀了一篇課文 , 叫做 "背影" (作者:朱自清).  不知道點解我對依篇文章特別深刻.


      

         剛剛過去的周末, (Sept 8 & 9) 我回了自己屋企 , 探屋企人...我有部分屋企人終於去完旅行, 返回 加拿大喇! Yeah !我每一次返屋企之前都好緊張, 但一見到面所有緊張嘅感覺都消失晒! 一見到就非常喜悅 . 你傾我講! 我每一次回家我parents and sisters 都會買d特別野食比我食, and 帶我周圍食野! 我每次返屋企都兩手空空返屋企, 但當我星期日離開屋企, 返回自己apartment 時, 我雙手都會一袋二袋

  ! 哈哈! 但今次回家, 屋企人為我準備特別食物 and 周街食  之外, 屋企人仲買咗好多旅行手信  比我! 估都估唔到有咁多! 衫都有幾件
! 又有小說 , 日本零食 , 冰皮月餅 and 日本精品 (hello kitty )....,  直情一個大旅行袋都裝唔晒!  Finally, 自己有兩大個手渣旅行袋 and 一個小型(有wheel)手提行李o急先可以裝得晒, 所有手信, and my parents 為我準備d食物! 有d食物仲係媽咪 home made. 係獨一無二的好好味餸菜 !

         

         我daddy見我有咁多野攞! Daddy便幫我攞住d旅行袋, 直到地鐵 閘口. 到了閘口我daddy仲問我: "Vicky, d 野重唔重呀?" 我話:"唔重, 今次帶多咗d衫,衫都唔重!". Daddy 便交低d旅行袋
比我! 還分呼我, 左手攞邊袋. 右手攞邊袋 (因daddy知道我右手有力d). 之後, 我便自己入地鐵閘口. 由於入了閘口還有二十幾步路行才有電動扶手電梯落去地鐵站. 我daddy便企在閘口前看着我行這二十幾步路, 直至我背影越來越少, 我有keep 住令轉頭 and  同daddy揮手.  到最後一步要落去地鐵! 我便大力和daddy揮手,示意拜拜! 我見daddy都好似唔捨得走, 我便再大動作d和daddy 揮手拜拜! 我daddy才開始退後. 準備離開地鐵閘口. 我知道daddy 想看我多一眼, 所以, 我知道我背影逐漸消失, 我daddy才捨得離開地鐵站.....而我一去到 扶手電梯, 我雙眼開始眼紅紅 ! 鼻子也開始酸!  super掛住daddy and 多謝 daddy.....provide 適當的關懷給我 !

        



最喜歡吃依隻牌子的冰皮月餅! 以前係多倫多係無冰皮月餅賣,而家有美心冰皮,但仍然喜歡大班的冰皮, 好軟棉棉!




銀色依盒係好養顏! 因為係燕窩冰皮月餅, 多謝daddy千山萬水攞黎送給我!全屋得我喜愛吃冰皮月餅!




三妹送給我的精神食糧!




都係屋企人送給我的禮物! 係屋企都係得我喜歡hello kitty.




日本零食
                                                                    三妹係日本買Hello kitty圍裙比我




媽咪係香港 and 日本買給我的衫 , 有d衫仲係旅行袋裡面未攞出黎!




五妹開學的新電腦,我非常喜歡! 我用過之前個代架!
 



每次返屋企我都會同d妹玩到好夜,直情天光先捨得上床瞓 . 所以, 要食宵夜補充體力! 哈哈! 三妹 and 五妹準備pancake 當宵夜!  三妹只係指指點點,五妹付責整, 我就食攞, 哈哈! 今次回家,和屋企人食飯,打下麻雀,傾下計,一齊看電視, 好簡單,但已經好開心!




1 comment: