NDS 筆 and BBQ day


        自從投資咗部紅黑nds
之後, 就好想買nds accessories  , 有日(Sept 18)Brian放工 話約咗我去飲咖啡 , 原來佢買咗nds 筆比我! Yeah!
咁而家玩nds 就有新筆陪我!!
       飲咖啡當日, 之前發生咗d小插曲, 由於, 我早到咗! 就入去Indigo (大型書店) 行一個圈消磨下時間 , 咁啱比我見到Indigo 職員係度set up 佈景, 又有d記者係度set up 鏡頭, 原來,  Roger Communication CEO (Ted Roger ) 係一個鐘後, 會係依間書店裡面有個講座 , 唔怪之得書店比平時多人喇!! 我就係度睇下d書店職員set up, 又睇下d書 , 本來早到的我, 就變咗遲到! 哈哈! Brian企係咖啡店 門口等咗我一陣, 他都感覺奇怪,點解我會遲?! 哈哈! 之後,我地就入咗咖啡店嘆咖啡 !!!!  Brian 除咗買咗nds 筆比我,仲買咗我依排好想食嘅chicken wrap 比我! 依日收到兩份小禮物, 真係多謝晒 !  後尾仲同Brian去咗租 dvd店 and shopper (類似香港萬寧) 行咗陣,買咗d   先返屋企!



圈住個兩支筆係Brian送...Thanks





          

係第二日(Sept 19):
         我住個座大廈
,每年八月都會係大廈後花園  攪個bbq party . 有免費汽水 ,熱狗 , 漢堡包 ,燒粟米  食, 而且同d大廈d人say 下hi, 傾下講下 ,又真係幾好玩架! 但過咗成個八月份都唔見有依個party. 仲以為cancel 咗!  點知, 依個bbq party 延遲咗, 係九月中先攪!  其實,我上星期已經知到依個bbq party 會係Sept 19 攪. 但自己大矇, 要Brian提我才記得,哈哈! 講返依日bbq party, 今年,我大廈多咗亞洲面孔嘅人搬咗黎 (但都係說英語的亞洲人)!!    又比我見返d細路 , 有d我係由手抱,見到而家已經識行識走 , 好得意! 仲比我覺得時間過得真係快!  最衰自己唔記得帶相機 ,如果唔係就可以影低d...bbq片段post 上黎!  但bbq party好開心!  我最尾,我仲攞咗隻熱狗 返屋企食添!


          


bbq party 個日我就係食咗依個hotdog

, 我自己加咗沙律醬 , mustard,茄汁    , pickles and 蒜容粒! 裝飾到個hotdog 幾豐富...哈哈!



食完hotdog,就口痕痕,所以就食咗個大班椰汁燕窩冰皮月餅! 但都taste唔到燕窩感覺!

No comments:

Post a Comment