Pepper Lunch

March 8, 2015 (Sunday)

上網得知, 有一間食店從日本開過來溫哥華.

食店名稱----名為, 「Pepper Lunch.」 主打食鐵版牛肉飯.

原來, Pepper Lunch, 是第一次誇國開鋪. (誇黎北美)

第一次誇國開鋪, 就揀選, 在溫哥華開業. (Yeah!!)

唔理太多, 星期日, 去完church. 就馬上去Pepper Lunch !!


↓唔知點解叫"Pepper Lunch", 但全店, 都是日本人做, 見到張張枱都食緊, 鐵版牛肉飯!!!
 


↓個鐵版牛肉飯黎啦......sasa 聲, 再配日本汁料食, 都幾好味!! 最好是啲牛肉用鐵版嘅熱力整熟, 啲牛肉肉質咬落去, 特別好多!!
 


Brian 爸, 就揀咗雞肉鐵版飯, 啲雞肉是全熟, 所以, 我覺食牛肉鐵版飯, 會特別啲. 起碼啲肉, 係自己隻眼前變熟. 由於, 個鐵版飯, 真係由頭熱辣辣到最尾, 之後, 買杯凍飲降溫!!
 



而近排,我需要在星期六都要返工啦!!

但我反而仲開心!!

因為, Brian 有陣時, 在星期六都要返工.

往時, 他星期六返工, 我都會跟住他. 但我就會坐着咖啡店或圖書館等Brian.

現在, 我星期六都可以上班.

星期六啲時間, 就比較充實啲.


↓到輕鬆時間, 即時同Brian 去嘆車仔麵, 再買零食!!
 


↓輕鬆時間, 去咗買支tennis 球棒比Brian 爸. (Brian 爸,隔日就有tennis 打, 他出到聲, 想換球棒, 即刻買比他)



20 comments:

  1. Pepper Lunch係香港都幾多人食架,我自己覺得佢嘅價錢同味道都OK~~
    你好細心,知Brian爸需要球拍就買俾佢,佢一定好開心^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~我覺幾好食, 熱辣辣. 食依啲鐵版餐, 仲有視覺享受, 可以見住啲肉, 由生變熟. 幾特別呀!!
      ~其實, 都唔係細心, 因為新款嘅網球球拍, 都幾搶手, 而且, 他就黎生日, 見到他想要, 而且市面上有得賣, 就嗱嗱臨啦!!

      Delete
  2. Replies
    1. wing yi mo:
      ~我覺Pepper lunch 都幾好食, 啖啖都熱辣辣!!

      Delete
  3. 哈哈....零食真係由細食到大都唔會厭 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~所以, 時時去買, 買唔停!!

      Delete
  4. 返香港時毎次經過pepper lunch都覺得好香,好想試,但到食嘅時候又覺得無聞到陣味咁吸引,可能我都係鍾意食扒多D啦!^^"

    因為星期六要返工而覺得開心,妳老細可能比妳更開心有個咁勤力嘅員工!係喎,妳返週末有無得補假架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我之前未食過Pepper lunch, 見新開. 咪去試下囉!!
      ~還掂我係星期六, 點都要早起身, 就不如去返工囉!!咁樣, 我仲覺時間充實啲

      Delete
  5. 好像開在三號路喎!
    等我又去試吓D牛肉鐵板飯先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~就係三號路嗰樹囉!! 你知地部, 要去食,都方便啲!!

      Delete
  6. Pepper Lunch 開到很多地方,可惜英國未有。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我唔知原來Pepper lunch 開咗咁多地方. 但我聽其中一個店員講, Pepper lunch 係北美都係剛剛係溫哥華開.
      ~而家, 還是大排長籠, 好多人食!!

      Delete
  7. 個牛肉飯嘅牛肉 睇落真係好嫩滑 唔錯唔錯~~~
    你哋好有Brian 爸心呢 知道佢想要球拍就買了 乖 抵讚!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~啲牛肉唔錯, 啲醬汁又ok, 所以, 都幾好食, 最特別係用鐵版食, 見住啲肉由生變熟. 有啲視覺享受!! 哈哈~~
      ~其實, 新款球拍, 好快賣晒. 我見有貨, 就即刻買, 而且, Brian 爸又就黎生日嗎!!

      Delete
  8. 依家先有paper lunch?香港有咗好耐,不過唔知執晒未:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都唔知香港有pepper lunch, 我都好耐無返香港啦!!
      ~見pepper lunch 係依邊大事宣傳, 就去試下!!

      Delete
  9. 係HK有Pepper Lunch呀~我都幾鐘意食~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~我都太耐無返香港啦!! 香港有Pepper lunch 我都唔知!!
      ~依排, Pepper lunch係我依邊大事宣傳, 所以就去試下

      Delete