無皇管12號

March 12, 2015 (Thursday)

每個月嘅12號, 係我同Brian 嘅相識紀念日.

我哋真係每個月嘅12號, 都會"借啲二"慶祝下

係依一日, 我哋有時, 會約埋去食breakfast or lunch or dinner. Or 買件餅, 當慶祝下!!

總之, 就會有啲好簡單嘅慶祝活動!!

但這個月嘅12號, 就有點特別.

一來 Brian 父母有約, 唔得閒在家食飯,  而且工人又病咗, 無人煮到飯.

那我就同Brian 變咗一個無皇管嘅12號啦!!

我哋又好誇張, 一知無皇管, 就由朝約大家, 約到晚.

由早餐, 下午茶及晚餐. 都一齊見住大家, 一齊食埋啲唔太健康嘅嘢. 仲去埋行街!! 真係玩到盡!!



↓一早去嘆咗個港式早餐, 依啲早餐熱量高, 但好好味呢!! 到放工, 就約大家係商場等, 去得商場就控制唔到食, 就食咗個New York Fries 當下午茶啦!!
 



晚餐, 就食咗pizza. 好耐無食鋪頭新鮮整起啲pizza 啦!!
 


我哋食完dinner, 見有時間, 去咗行超級市場, 因為依邊啲超級市場, 好夜都未關門. 而一入超級市場見到好多kitkat, 全是日本版本, 但好貴, 唔捨得買!! 之後, 見到Kinder 出奇蛋有Hello kitty 玩具, 就即刻買!!
 


12號相識紀念日, 買咗kinder 出奇蛋, Hello kitty 像皮糖, 一把hello kitty 雨傘和hello kitty 小型記事簿, 做禮物. 好簡單, 但全是hello kitty, 我就happy!!
 




24 comments:

  1. Vicky, cold knees are usually caused by poor blood circulation.
    Fatigue can be because of poor blood circulation as well. If there is not enough oxygen in your blood, you will feel tired/less energy. To improve blood circulation, you need to exercise.
    When you sweat during exercises, you can release some 'dampness'/濕氣 from your body.
    You can also drink some barley water with lemon, or eat chili/spicy food/ginger.
    Western doctors (like Brian's dad) probably do not believe in these concepts :)
    By the way, sugary, oily food and cold drinks all cause dampness in the body and cause fatigue :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~Cold knees 好似好嚴重!! 都唔知點解我會無啦啦absorb 啲濕in my body. 不過. 我以前, 真係日日都行好多路, 而家, 反而少咗行路, 即係等如無運動囉!! 可能, 就係依一點, 令我啲濕氣走唔到, all 濕氣stay in my knee. (Stop please!!)
      ~我自己都係遍向相信西醫. 但而家無得唔信another method. 食ginger/chili/spicy, 我ok....but, stop cool drinks.....好難忍!! Will try my best. Try to drink hot tea/water more.
      ~但好多謝你嘅suggestion. 你解釋好清楚, 好詳細, Thank you!!

      Delete
  2. 雖然妳同Brian一齊生活,不過自從嚟咗vancity後,真係少咗好多二人世界呢!難得可以sweet一下,兩口子拍下拖,慶祝12號紀念日,感覺你哋越來越更加恩愛添呀。

    又,kitkat 真係好貴喎!不如等妳plan去日本玩先掃貨仲好!Btw, 今年有咩旅行plan緊呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~而家雖然同Brian 父母同住, 但同Brian 對住大家時間比以前多咗, 我哋以前好獨立, 可能都住埋一齊, 所以, 唔識珍惜. 反而, 係依家, 會一齊返工or 放工....懂得相處咗!!
      ~日本版嘅kitkat 真係唔平, 唔捨得食!! 無錯, 我係plan 去旅行. 但唔係日本!!

      Delete
  3. 今次早餐無轉菠蘿油啊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci,
      ~好有記醒, 記得我以往早餐會轉菠蘿油.
      ~依日, 去依一間港式餐廳無菠蘿油供應呀!!! 而且, 依一日, 明知會係dinner 時, 食啲唔健康嘅食物. 所以,早餐都盡量正常啲. 食toast麵包, 算數!!

      Delete
  4. 哈哈,都日日見、一齊住,都要約:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~咁返工唔一齊嗎, 返工前及放工之後啲時間, 就要約大家係邊樹見!!

      Delete
  5. 你地好搞笑呀, 好似細細個偷走出去玩咁! 要親無人先由朝約到晚出去玩同食! 不過你地相識紀念日都會慶祝下真係sweet~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~我同Brian, 而家嘅生活好似人哋蕃返teenage 嘅時候咁, 要襯大人走咗, 就發癲玩.
      ~其實, 我哋以前同居十多年, 反而當時無咁珍惜大家

      Delete
  6. Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~真係食到癲咗!! 第二日有啲濟, 唔想食添!! 哈哈~~

      Delete
  7. 你地真係sweet,日日見都會keep住慶祝~~可以不停食食食,你應該好滿足呢:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我哋通常都用食黎慶祝!!
      ~其實, 以前我哋同居十多年, 反而當時間無咁顧及大家.
      ~而家, 生活上, 多咗Brian父母係身邊, 我同Brian 反而更珍惜大家, 好想一放工就見住大家.

      Delete
  8. 真正放肆日 哈哈 好sweet 呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~係呀!! 正日慶祝, 會開心好多!!

      Delete
  9. 透明雨傘靚呀~~有KITTY就開心啦
    每月12號可能會想起你~~嘿嘿

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我喜歡用透明傘, 因為用時會透光多啲, 依把仲有埋hello kitty, 我簡直見到就要買!!
      ~哈哈.....12號會記起我.....比你笑c 我!

      Delete
  10. Vicky , 好呀, 每月都有個慶祝日子, 這樣可以保持拍拖的感覺.....keep 住呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~會盡量keep 住. 因為有啲項目慶祝下, 時間都感覺容易過啲!!

      Delete
  11. 出奇蛋有Hello kitty 玩具!好想買呀!HK冇.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~我都估唔到會有, 所以, 即刻要買黎食!!

      Delete
  12. 個個月12號都慶祝好sweet......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~都係想生活無咁悶, 慶祝下, 會開心啲!!

      Delete