星期一, 出街食

March 10,2015 (Monday)

無論係幾時, 我永遠都覺, 星期一, 依一日------係全個禮拜, 最攰嘅一日

但今個禮拜一, 有啲唔同.

因為放咗工, 要出街食飯.

雖然, 要出街, 無得一放工, 就直不甩趕回歸, 灘係張床休息.

但我又有啲期待, 依一餐街外飯

主要原因, 依餐飯, 都係得我, Brian 和Brian 媽. 三個人食.

Brian 爸, 有約呀!!

他有約, 那我哋出街食嘢, 個範圍, 就廣闊咗.

由其是Brian 媽, 就最為興奮. 我一放工, 一踏入門口, 就連忙, 問我, 帶她去邊度食晚飯. (Brian 媽, 就像小孩般, 期待出街的樣子)

而且Brian 媽話,---> 最好,去啲平時, Brian 爸唔肯去嘅地方食飯.

那就等埋Brian 放工, 一齊去食台灣嘢啦!!

Brian 媽, 聽到台灣菜, 都非常興奮!!


↓台灣菜, 味道比較濃啲, 但就是喜歡這種味道, 食咗控肉飯, 鹽酥雞飯. 其實, 在溫哥華啲台灣菜幾好食, 但唔知點解, Brian爸, 老是不喜歡踏足??
 


↓鹵肉飯, 還有鹵蛋
 


↓還有香脆肉鬆多士.....食台灣菜, 食物夠香濃, 杯飲品都好吸引!! 其實, 在星期一出街食飯, 都會見攰, 但食台灣菜比較快手. 好快食完, 好快就可以休息!! 而且有杯台式凍飲嘆, 好爽!
 


↓而這天, 比較大霧, 啲櫻花啲粉紅色, 都突然感覺唔夠光亮.  由於, 大霧,我就感覺濕氣好重, 我黎到溫哥華居住之後, 膝蓋會很容易感覺冰凍!! 
 




25 comments:

  1. Vicky, yes, Vancouver is much more humid than Toronto. From what you write, it seems you feel fatigue and your knees are cold sometimes -- all these are symptoms of 'wetness' in your body and poor blood circulation. Maybe you can find a chinese (medicine) doctor or homeopath to help remove the wetness from your body :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. TinTin:
      ~係咪即係"風濕"??我都估唔到, 我一黎溫哥華居住之後, 就會咁!! 我膝蓋, 真係好冰凍. 而且比以前容易覺疲倦!! 原來我有濕氣!!
      ~only 中醫先release 到??

      Delete
  2. 今次同啱嘴型嘅人出街食晚餐,雖然係星期一晚,感覺妳嘅心情比上次“應酬”輕鬆好多呢!:) 咁Brian爸知你唔知你哋食台灣嘢,同埋知道後會唔會高興架?

    温哥華近海係濕氣重D,食下辣都有幫助去濕呢!我由完全唔食辣到開始食少少,都係因為喺温哥華住開始架,係繼母教嘅,又真係work喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我哋有同Brian 爸提及出街食台灣野, 但就無講飲咗bubble tea. 因為bubble tea 係Brian 爸theory裡面,係唔健康!!
      ~食多辣嘢, 可以release 到濕氣??但咁咪會生粒粒, 真係矛盾!! 不過, 我都接受辣, 等我試下!!

      Delete
  3. 我都唔鐘意星期一呢,因為要捱五日才可以放假
    Brian媽咁得意既,佢係咪鐘意食D細路仔D野,而Brian就鐘意食D健康野?
    佢地識唔識講中文架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我諗無人喜歡星期一. 講真, 星期一真係特別攰嘅一日
      ~Brian 爸, 太健康. 他可以日日去做運動, 日日食到好清淡. 但Brian 媽, 就唔可以, 所以, 一有機會, 就要出下街食啲濃味食物!! 她去食依餐台灣菜, 她好開心呀!!
      ~你講Brian 家人, 識唔識講中文?? ......Brian 媽,係外國長大, 所以, 只是普通廣東話嘅對話, 會ok. 深入啲嘅對話, 會說英語or 法語. Brian 爸, 香港長大, 大學之後,去咗外國進修, 所以, 中英都好好!! 我and Brian 太香港. 係返工先講英語, 平時, 全廣東話.

      Delete
  4. BRAIN 媽好可愛呀 ^^
    "甩趕回歸" <---哈哈,你呢個詞好正呢 XDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Brian 媽, 真是太喜歡吃. 她平時跟Brian 爸, 真係食太清. 知道出街食濃味食物, 就格外興奮.
      ~我成日咁講......."直不甩" ......都唔知自己係邊樹學返黎!! 哈哈!! 明我講咩就得!

      Delete
  5. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. samwei:
      ~Brian 媽, 係食方面, 真係似一位小朋友!!

      Delete
  6. HK而家勁潮濕呀!!!總覺得個人好攰咁!!
    溫哥華既台灣菜~好似比HK既有誠意好多!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~都係搬咗黎溫哥華,感覺濕氣嘅滋味!! 怪不得, 我比以前容易見攰啦!
      ~溫哥華都比較多台灣人聚居, 所以,啲台灣菜,都唔錯!!

      Delete
  7. 所以星期一叫BLUE MONDAY。
    我都喜歡吃台灣菜,係英國未試過食得到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~係呀!! 被形容為Blue Monday. 我都聽過!! 的而且確feel 到依個感覺!!
      ~這邊比較多台灣人聚居, 因此, 台灣菜嘅餐廳, 都比較多, 味道都不錯!!

      Delete
  8. 濕氣好重既感覺我好唔中意,所以長期要開住抽濕機

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~以前係香港居住, 對濕氣唔係好在意, 但黎咗溫哥華, 就感受到濕淋淋嘅感覺,而且啲衫褲需要長時間先乾到!! 睇黎遲啲, 我搬出去居住之後, 都要買個抽濕機先得!!

      Delete
  9. 濕氣好重 <--- Drink less cool drinks?!

    Or drink Chinese medicine?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~我好喜歡飲cool drinks. 凍檸茶係至愛.
      ~其實, 我都想介凍飲, 但有時忍唔到,好想飲!!
      ~我好少drink chinese medicine. 都唔知去邊處有得drink!!

      Delete
  10. VICKY 去新城市廣場的大頭仔嗎? 好似幾好食咁, 係咪?
    我都膝痛同腳凍, 但我一向無乜飲凍飲,
    現在瞓前用熱水浸腳, 接著,著一對鬆襪睡覺, 腳痛好咗, 又好瞓!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~係就係大頭仔, 但我去咗Fraser street嗰間. 不過, 大頭仔overall 都唔錯!! 食物好味同埋啲飲品又沖得好!
      ~我黎咗溫哥華先膝頭哥凍, 以前係多倫多, 天氣凍成咁, 反而膝頭哥又無咩!!
      ~但我對腳和膝頭哥無感覺痛楚, 只是感覺寒冷. 至於瞓, 我真係灘在床上, 就瞓得!! 不過, 就黎夏天.......膝頭哥會好好多!!

      Delete
  11. Replies
    1. tintin morita:
      ~台灣菜, 都係我其中喜歡嘅菜式

      Delete
  12. Replies
    1. Mabel:
      ~台灣菜啲味道,又香又濃, 我都很喜歡. 肉操飯, 我去襯台灣菜餐廳, 都會食!!

      Delete