午餐去飲茶

March 2, 2015 (Monday)

好發癲

閒日嘅lunch time

竟然, 走咗去同Brian 飲茶, 食點心.

其實, 我哋約埋, 係有點事做.

原本諗住簡簡單單食茶餐廳, 嗰啲A, B餐.


點知, 茶餐廳門口, 貼住張紅紙. 並寫着----東主有喜, 休息一天.

所以,lunch time 就索性, 走咗去飲茶囉!!

雖然, 由茶餐, 轉咗做飲茶. 只是一件好小嘅事

但我總覺得, 做啲咩, 其實一早, 自有安排, 好多嘢係整定咗, 點兜兜轉轉, 最後, 都會行返條預定咗嘅路.

總之, 自己肯去行依條路, 就會咩事情都會行得過.

好似, 講到好深奧, 但我自己, 就係決定飲茶嗰一刻,個腦就好似突然 "叮"一聲咁, 彈咗依啲message出黎. 

不過, 真係好開心, 可以係lunch time 走去飲茶. 食點心!!

因為, 太耐太耐, 無同Brian 兩個人飲茶啦!!



↓好好彩, 一入去茶樓, 就即刻有位, 唔洗等.....由於, 我同Brian 兩個,太耐無一齊飲茶, 所以, 叫點心, 叫到有啲失控!!西米布甸, 波蘿叉燒包, 一大杯蠟味糯米飯
 


↓還有, 蝦餃, 糯米包, 牛肚, 燒賣......都清得晒!! Lunch time 食到咁heavy, 好似痴咗線.....
 




↓約埋Brian, 就係一齊去買生日禮物, 因為朋友生日請食飯. 買咗部Wifi 數碼相機及一大堆酒杯作生日禮物!! 但出開街, 自己實會唔覺意, 買到啲啲嘢比自己. 買咗Hello kitty 文件夾及手機用品
 


24 comments:

  1. 真係叫左好多點心呀~ 波蘿叉燒包好吸引~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~太耐無同Brian 兩個人飲茶, 所以, 咩都想食, 叫到成枱都係!!
      ~蝶波蘿叉燒包,仲熱辣辣, 更好味!!

      Delete
  2. Vicky, 又食又買....真係好開心 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~依日, 好似放咗假咁, 食又食得豐富, 而且又買到野!!

      Delete
  3. 突然其來的飲茶更有驚喜
    你地都好大食下喎^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~估唔到會係閒日去到飲茶. 真係好happy!!
      ~我哋好耐無兩個人飲茶, 所以, 咩點心都想食, 全枱都係點心咁濟, 簡直癲咗!!

      Delete
  4. 碟牛肚好靚仔呀,依家香港都食唔到咁正嘅牛肚喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~蝶牛肚, 有埋牛孖根, 真係好好食, 我哋最快清咗蝶牛肚!!
      ~香港依家好似少咗好多手工菜式!!

      Delete
  5. Replies
    1. samwei:
      ~都食唔晒碗糯米飯, 其他食晒!! 癲咗!! 哈哈~~

      Delete
  6. 我都會好似Vicky咁因為—D好少嘅事然後個腦會叮—聲諗通D嘢,不過好快就會連諗過咩都無印象,可能我有腦退化先兆啦,哈哈!:D

    D食物好大件頭,蝦蛟燒賣我好耐都無食啦,因為老公小食蝦,為咗避免—個人食哂成籠蒸蛟,我會等同埋其他人—齊飲茶至食,費事食完籠蝦蛟就無quota食其他嘢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我好經常個腦都會"叮"咗啲message出黎, 我都唔係時時記得, 我都係記得先寫抵!! 哈哈~
      ~我哋太耐無兩個人飲茶, 真係order 到癲咗, 因為咩都想食!!

      Delete
  7. 你哋真係好有食力呢!!! 飲茶時叫到成檯都係點心 又真係特別開心 ~~~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie lee:
      ~我哋都食唔晒碗無底深潭嘅糯米飯, 都要打包糯米飯走, 其他都食得晒. lunch time 食到咁, 其實, 我兩都癲癲哋!! 不過, 我哋好耐無一齊飲茶啦!! 所以, 飲到依餐茶, 好興奮!!

      Delete
  8. 約埋飲茶...哈哈,如果D人唔知妳住邊,仲以為妳係香港住呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~係喎, 又幾似係香港, lunch time 食到咁港式!! 哈哈!!
      ~係溫哥華住咗之後, 真係比以前接觸多咗港式野!!

      Delete
  9. 嘩~~你地兩個人真係叫好多嘢食喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~因為我哋兩個太耐無飲茶啦! 所以, order 點心時, 有啲失控. 但好開心!!

      Delete
  10. "好多嘢係整定咗" <---嘻,咁你信唔信緣份架 ? ^^
    我都好鐘意飲茶啊,點心好好味,大愛呀 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~都相信架!!
      ~我以前唔鐘意飲茶, 係黎咗外國之後, 就越來越喜歡飲茶和食點心!

      Delete
  11. 個腦就好似突然 "叮"一聲咁, 彈咗依啲message出黎. <--- maybe I am reading too much into this, looks like you feel a little out of control in Vancouver. I hate that feeling myself.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus2:
      ~我覺我黎到溫哥華, 已經好過好多人!! 我最想係快啲有自己空間!! 我會更舒服!!

      Delete
  12. Replies
    1. Mabel:
      ~我哋兩個好耐無一齊飲茶, 所以, 今餐難得一齊食, 就特別瘋狂!!

      Delete