星期六----返工, 櫻花, 食

March 21,2015 (Saturday)


以往, 只有Brian, 在星期六先要開工.


而家, 我在星期六都需要開工了.

不過, 最好笑是, 到我星期六需要開工時, Brian 剛好不需要返星期六啦!

但Brian都好好, 仍然一早起身, 送我返工. 到放工又準時接我.....一齊出去玩.  哈哈~


-------------------------------------------------


我哋第一站, 走去同櫻花影相. 


因為在移居溫哥華前, Brian 應承我, 每一年, 都要去這條小巷影櫻花. 

他真是年年都記住.

但黎了溫哥華, 真係周處櫻花, 未必一定要去這條小巷才見到櫻花.

所以, 一等再等,.....而且, 今年天氣和溫, 真是等到櫻花, 就黎到水尾, 先去這條小巷影櫻花.

今年是我們第二年, 在這條小巷影櫻花相.



↓這條小巷......我是從X年前, 在網上啲文章介紹才得知, 那時, 我就同Brian講, 我們將來移居溫哥華之後, 每年都要黎這條小巷影櫻花相. Brian 真是記得.  移居來溫哥華之後, 真是年年櫻花季節都帶我黎. 不過, 估都估唔到, 我就是在這條小巷附近上班, 真是日日都望到.
 


今年天氣和暖得很, 啲櫻花開得快, 謝得快. 櫻花已經好多花瓣散在地上. 變成粉紅色之路
 


啲櫻花嘅花瓣, 散到滿地都係, 霎時望到, 天與地都咁粉紅, 又有另一種感覺. 
 


有無發覺, 只有我同櫻花影相?? 無咩途人同櫻花影相㗎 ?? 可能溫哥華, 真係太多櫻花樹. 所以, 唔覺櫻花好特別. 今年開完, 下年都有啦!!  年年依個時候, 攪到我似遊客咁, 要企係櫻花樹旁影相!!
 


一人一張櫻花相
 


找到人幫我哋影合照. 臨走, 影咗張花海相, 就走人!!





返咗半晝工, 再影埋櫻花.........

當然, 第二站節目, 就是去找食啦!! 好餓呀!!

我哋又走咗去food court食, 貪選擇多, 而且速度夠快嗎!!



我食咗鐵版雞肉辣腸烏冬+凍檬茶(我知凍飲唔太好, 但是凍檬茶, 係我至愛), Brian 就食咗排骨蠟腸飯+凍奶茶
 



我哋星期六, 食完嘢, 都有去行下街嘅!! 都行咗好多地方

但最終收獲, 都係零食.....之後, 去咗超級市場買咗條鮮魚, 再應Brian 媽, 買啲麥當當food 比她當下午茶&宵夜.

星期六雖然要返工, 但之後, 可以去好多地方, 又食下及買下, 都幾充實.

最利害, 做咁多嘢, 我都唔見攰. 依樣, 就最好


下星期嘅零食 & 麥當當下午茶+宵夜 (因近排啲麥樂雞做特價)
 


20 comments:

  1. 星期六返半晝感覺唔抵,車錢同車程都一樣,所以好多時星期六要返工的話,我都會順便出去行下、約下朋友~~感覺充實D~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~我又無諗車錢問題, 我放咗工, 有得玩, 就開心無限

      Delete
  2. 妳份工真係唔講得笑,連星期六返半日都打扮裝重!

    Brian 係個守承諾的人呢,會每年陪妳去返小巷睇櫻花...婚後帶埋仔女嚟影全家幅,第時分分鐘可以整個相集,見證你們一家的成長呢!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依套都唔係好濃重, 咁公司有dress code 指引, 點都要尊重下.
      ~我都想係依條巷仔, 一路影落去!

      Delete
  3. I was about ready to say, you have to dress up even on Saturdays?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~無論星期幾返, 都係返工.
      ~返工, 要咁樣着, 都ok 啦!!

      Delete
  4. Replies
    1. samwei:
      ~依條巷仔啲櫻花夠密, 所以, 啲櫻花, 特別影得靚

      Delete
  5. 咁多年Brian仲咁sweet真係好好丫!
    妳地個邊D櫻花開得咁燦爛,真係唔駛過去日本睇啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實, 我覺你同你先生都好sweet!! 好多飯局and gathering, 你哋都一齊去!!
      ~我未去過日本, 點都想去一次, 但就未必為櫻花, 去日本都係為咗食or 購物

      Delete
  6. 櫻花真係好靚喔,雖然你POST 過好多次,不過依然覺得好靚呀,百看不厭 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~櫻花係粉紅色, 真係特別好多, 我見到櫻花盛放, 都好興奮!!

      Delete
  7. 櫻花好美, 環境又靚.....行一陣去食午餐, 特別開胃..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~依日真係同櫻花影一陣相, 就走人, 因為放咗工, 好餓呀!!

      Delete
  8. Sakura is very beautiful and it is one of the most attractive point of Vancouver!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~依兩個月都係櫻花盛放季節, 溫哥華好多地方都觀賞到櫻花!! 你有機會, 都過黎賞花吖!!

      Delete
  9. Replies
    1. Mabel:
      ~我都係, 細個唔知幾恨食, 而家見到, 就會買黎食下!!

      Delete
  10. 見到有不少薯片,好想食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~就係近排, 食薯片多咗, 感覺自己好熱氣!! 仲咳....嘻嘻!!

      Delete