淡粉紅櫻花

March 2,2015 (Sunday)

以我觀察, 原來, 櫻花有幾種色, 有白色櫻花, 淡粉紅櫻花及深粉紅櫻花.

多數頭個批盛開嘅櫻花, 都是白色櫻花及淡粉紅櫻花.

我最喜歡是深粉紅櫻花, 就要等多陣先盛開

不過, 今年比較暖, 櫻花好早就盛開, 原本以為四月, 先有櫻花賞

今年, 早到二月頭, 就處處櫻花. (早到嚇親我!!)

溫哥華啲櫻花樹, 真係多到呢......由我開門出門口, 到我返工條路, 道路兩旁都是櫻花樹. 真係日日賞花咁濟. 好開心.

聽Brian 爸講, 三十年前, 都係因為櫻花盛開嘅時候, 黎咗溫哥華旅行. 見到啲櫻花好吸引. 那就係溫哥華買咗間屋. 退休就過咗溫哥華生活.

原來, 櫻花, 可以吸引到人咁嘅地步. 哈哈~~



↓無特定去影櫻花, 只是有時出街or 返工前經過, 就去影張櫻花相. 啲櫻花, 真係道路兩旁都係!! 成條粉紅色之路咁. 





↓好耐好耐前, 由於溫哥華和日本有生意往來, 日本為了多謝溫哥華, 所以,送咗一百棵櫻花樹比溫哥華. 櫻花經散播, 發展到今日, 溫哥華真係處處櫻花樹!!
 





↓而家, 開花嘅櫻花, 大多都係淡粉紅色櫻花, 但已經令到條街, 完全唔同景象
 







↓有啲深粉紅櫻花, 都開始發牙.......啲櫻花遲啲會更美
 


↓我真係得閒就去影下啲櫻花.
 


↓但查實, 依邊啲人都慣咗有櫻花, 所以, 都無咩人走去影相....
 


↓某程度, 都係櫻花, 吸引我黎依度居住.
 


↓一年裡, 至少兩個月有櫻花陪我出街, 陪我返工, 沿途望到啲櫻花, 好開心!
 


↓真係轉到去邊條路, 都有櫻花
 



30 comments:

  1. 真係好靚呀~一出門口就見到櫻花~心情都靚D!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~真係住落先知, 溫哥華有咁多櫻花. 見到都開心!

      Delete
  2. 真係好靚呀~好開心呀! 每日返工都可以見到咁靚既櫻花! 咁每日返工心都會變得好靚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~啲櫻花, 至少都能維持兩個月, 所以, 近排返工, 放工都望到櫻花!! 真係Happy 好多!!

      Delete
  3. 嘩~~~真係好多棵,仲開得好密,仲任影唔嬲
    睇完返都都開心D
    你就好啦,成日都見,睇到慣晒~~難為我地想見都無,有都得好少,好稀疏

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~依度太多地方都有櫻花, 唔洗特別去公園先有櫻花, 普通一條街都有櫻花樹!! 所以, 任影都無人話!! 講真, 我都無乜見人同櫻花影相, 因為依邊啲人年年見到, 已經司空見慣. 可能, 我依邊啲天氣,適合櫻花成長, 所以, 啲櫻花好壯.
      ~而我太鐘意粉紅色, 見到櫻花, 都會特別開心啲

      Delete
  4. very nice flowers indeed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~真係好靚, 所以, 我有陣時, 都會停低影兩張相1!!

      Delete
  5. 隔離飯香呢!以前住温哥華時最怕櫻花跌落架車到,乾咗好難攪,因為好易整甩D油,所以春天揾街位就最煩。但依家喺妳blog到睇到D相,又覺得好靚好靚喎!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~多倫多都有櫻花, 不過, 要等到五月份, 係High Park 就有櫻花

      Delete
  6. 哇...好靚呀,真係好多櫻花,全部都好PINK 呀,勁靚呀~~
    你就好啦,香港好似冇咩櫻花.....><""

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~香港天氣唔同啲. 我依邊啲天氣適合種櫻花樹, 所以櫻花樹數量比較多!!
      ~你講無錯, 全部pink, 真係望到都好開心, 由其是我,至喜愛顏色係pink!!!

      Delete
  7. Replies
    1. Florence:
      ~今年天氣暖咗, 啲櫻花一齊盛開, 真係特別靚!! 近排可以日日望到,都好開心!!

      Delete
  8. 好靚的櫻花~好想去睇~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~啲櫻花, 全都係粉紅色, 望落去好舒服,好開心!!
      ~你有打算, 去日本賞花??

      Delete
  9. 我都會鍾意桃紅色多啲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我也有同感!!
      ~但原來桃紅色櫻花, 比遲先盛開!!

      Delete
  10. 成條路都係,好靚丫!
    以前妳住多倫多有冇咁多架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~依家好多條街都開滿櫻花!!日日都賞住花返工!!
      ~多倫多要去指定公園先有櫻花, 但溫哥華啲天氣比較適合種櫻花, 所以, 每條街都種滿櫻花樹. 真係一出門口就見到櫻花!!

      Delete
  11. Replies
    1. samwei:
      ~櫻花,真係好美!! 我都估唔到溫哥華啲櫻花, 會多成咁.

      Delete
  12. 超級靚呀!同金門公園個D差好遠哦....:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rita Mok:
      ~我未去過金門公園, 我都係依兩年,住落溫哥華,先知道, 原來溫哥華啲櫻花樹, 可以多成咁, 啲櫻花樹真係無處不在.

      Delete
  13. 遲啲等深粉紅櫻花開嘅時候 咁麻煩Vicky你都要影比我哋啲blog友睇啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~好呀!! 等深粉紅色櫻花盛開, 我又post 上黎!!
      ~你個樹有無櫻花??

      Delete
  14. very beautiful sakura !!Which part of Vancouver has sakura flowers ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~實際上, 係溫哥華啲街道兩旁,通常都是種滿櫻花樹, 啲櫻花樹, 真係無處不在.

      Delete
  15. Replies
    1. Mabel:
      ~我依邊嘅氣候比較適合種櫻花, 所以, 周圍都長滿櫻花樹.
      ~香港氣候唔太適合櫻花, 生長,...香港難啲見櫻花..

      Delete