多多節目--星期日

March 1, 2015 (Sunday)

今年, 算是比較溫暖. 

平時, 四月嘅櫻花季節.

現在, 二月中, 就已經見到櫻花盛放


↓今年二月, 已經周街都是櫻花. 有時係返工途中, 見到邊度啲櫻花靚, 就行去影影. (臨時, 求其影住, 遲啲再影櫻花)
 



由於, 和溫了.

星期日, 大家齊齊有時間, 就出咗街行

喜歡溫哥華, 很多地方, 都是上居地鋪.

求其, 行一條街, 都好似好多鋪頭可以行.

隨意地行, 行行下, 幫襯咗一間Waffle 店.

食件Mochi Waffle, 再嘆杯芒果冰. 好優閒, 好舒服.



件waffle細細, 但個蝶大大. 但味道都ok. 而杯飲品好大杯!! 純粹享受下. 地點舒服就得!!
 


出街,實買到嘢, 買咗個"hello kitty 托盤". 個托盤, 係墊住早排Brian 送嘅水杯和水樽
 


星期日, 有時間, 就上網, 學下扎髻. 因為返工想轉形象, 但發覺, 我扎咗髻, 好似成熟好多. 老咗10年咁濟. 望唔慣自己老10年, 都係扎返馬尾返工, 算數
 



星期日, 放假..

係會多啲節目啲.

夜晚, 去咗一間新開嘅餐廳食飯


新開---比較有新鮮感, 而且環境光淨+舒服.


星期日晚餐, 去咗一間新開業嘅餐廳, 食咗黃金蝦.
 


食咗老少平安和介蘭
 


香蔥年糕雞煲, 仲食咗象拔蚌粥+油條
 



食完飯, 見時間都係好早

同Brian 父母, 去咗賭場玩兩手. 因為仲算係新蒸頭.

就入去賭場, 發下新年財

其實, 我唔賭. 但會周圍望下人點賭. 


望下人, 點發財都好. 哈哈~~


黎咗依間賭場, 唔知點解, 啲賭場, 實有依啲"轉轉門"
 


我覺溫哥華,算係多賭場, 又唔知點解, 去邊一個國家啲賭場, 實有唔少華人. 而家還是新蒸頭, 賭場內, 有許多農曆新年佈置.
 











玩足全個星期日.

好彩, 事前瞓到飽, 唔係邊有energy, 由朝出街出到晚. 



32 comments:

  1. 櫻花美美呀 !!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~櫻花....望落去都開心好多.

      Delete
  2. Replies
    1. Rita:
      ~櫻花, 真係好美, 一望到就開心!! 我搬咗黎溫哥華,先知溫哥華有如此多櫻花, 真係一打開門就見到!!

      Delete
  3. 英國都係架,華人都鐘意去賭場溜連

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我覺世界上邊個地方嘅賭場,都多華人去!! 真係唔多知點解!!

      Delete
  4. 花花好靚,我呢邊雖然三月天,但還是好寒好凍。
    呢個髻似新娘頭呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~今年, 我依邊嘅冬天異常和暖, 凍咗幾個星期咋!! 所以, 今年啲櫻花提前兩個月就盛放!!
      ~我貪得意學扎髻, 因為依家份工,都好着重員工儀容, 所以, 想上網學下啲裝扮.
      ~乜似新娘頭, 好似好誇,我都係唔扎髻啦!!

      Delete
  5. 今年好似淨係西岸唔凍,中部東南東北都凍到亞媽都唔認得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~係呀!! 今年唯獨西岸唔太凍,其他都異常寒冷, 創晒新低點!! 希望佢哋快啲凍完, 凍太耐,都唔好受!!

      Delete
  6. 櫻花盛放,嘻....你係咪今年拍 PRE-WEDDING 呀?
    你好似之前一篇講櫻花盛放的卜提過呢 ^^...好期待呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你好有記醒, 今年啲櫻花好離其, 早咗兩個月就盛放!! 早到嚇親我!!

      Delete
  7. 已經暖到有櫻花,真羨慕啊!

    賭場除咗多華人,我仲成日覺得佢哋無論輸贏都係木口木面,唔笑架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~今年早咗成兩個月, 已經周處都係櫻花盛放!!! 我都希望你個邊快啲凍完!! 凍得耐, 都唔好受!!
      ~賭場, 我最多陪人去, 我自己一定唔去!!
      ~你講開又係,賭場唔多人笑, 有時見到啲人, 玩得好肉緊添!!

      Delete
  8. 咁早有櫻花開啦?妳個邊幾多度呀?
    妳依家多咗好多KT嘢啦,快D有自己屋企啦,可以擺多D出嚟
    好似好少見妳放把頭髮落嚟喎,點解嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli
      ~大概12-13 ℃啦!! 日日有太陽. 所以, 啲櫻花開得仲快速!!
      ~我都想快啲搬出去, 用hello kitty 及LC.
      ~我以前不流短髮, 係六,七年前開始留長頭髮, 但我又費是日日吹直啲髮,所以扎馬尾,又整齊,又方便.扎扎下, 就慣咗!! 但平時,放咗工係屋企,多數會放頭髮落黎!

      Delete
  9. Replies
    1. 艾華斯:
      ~早咗成兩個月開花, 我都嚇咗一跳!

      Delete
  10. 馬尾好D^^
    下次放多D櫻花相吖,好想睇呀~~唔該^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我自己都覺馬尾好啲, 又容易, 望落去又整齊!!
      ~其實, 影咗其他櫻花相片, 我會遲下upload 係blog, 你好快會見到更多櫻花!!

      Delete
  11. 櫻花好靚呀!!羨慕呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gen Mami:
      ~我都係搬咗黎溫哥華,先知溫哥華啲櫻花, 會多成咁!!

      Delete
  12. Replies
    1. tintin morita:
      ~我都覺櫻花好靚, 由其是我喜歡粉紅色!!

      Delete
  13. Replies
    1. Florence:
      ~我都好鐘意櫻花, 粉紅得黎, 望落去好舒服!! 見到櫻花, 心情都好啲!!

      Delete
  14. 人靚, 花靚....髮型靚.....心情就更靚 !
    新年快樂哩 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~係依度多啲櫻花, 望到心情都開心好多!!
      ~大家咁話, 新年快樂,日日開心!!

      Delete
  15. 因為依家份工,都好着重員工儀容 <--- you have to wear suits every day?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~真係日日都要着suits!!

      Delete
  16. 香蔥年糕雞煲好似好惹味

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~依個煲, 的確係好惹味!! 我哋仲好快, 清晒!!

      Delete