再戰上海菜館

March 22,2015(Sunday)


近排, 係咪興-----懷緬舊時.


上星期日, 試咗一間懷舊上海菜館

當日嘅油膩程度, 還在我腦海.

今個星期日, 又去另一間, 由Brian 媽, 提議嘅上海菜館食晚飯, 這間上海菜館. 又是在溫哥華經營咗二十年以上. 

0下! 又黎舊式上海菜........那就即本再試多次啦!!

去到現場, 裝修唔古舊喎, 都幾舒服. 感覺仲好光淨.

頭個感覺, 已經有點安心!!

至於, 啲食物, 仲非常到位㖭!!

今次, 啲食物好正宗, 全部菜式都熱辣辣, 服務態度又好, 我仲食到不段舉筷. 最緊要無油膩感. Happy~~

抵消咗, 上一餐嘅油膩經歷.

但真係唔講唔知, 原來溫哥華有咁多菜館, 可以經營咗咁多年, 真係歷史悠久呀!!



↓生煎包 (好味, 內裡有肉汁), 還食了片皮鴨
 




↓飲咗上海雲吞雞 (可以一人兩碗, 啲雲吞, 我覺幾好味, 蝶湯渣有中式火腿), 還食咗東坡肉, 啲汁攪飯, 好美味!!
 


↓黑魚煲(都好味), 還有上湯火腿白菜仔
 



↓炸銀絲卷(香口), 甜品, 有椰汁西米露
 



↓甜品, 還有桂花糕
























31 comments:

  1. 終於食返餐好味嘅上海菜!我個人好固執架,食每種菜都有D必叫項目,例如食上海菜就會叫小籠包,改唔到呢!XD

    好奇下,Brian 爸有無染指東坡肉呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依間好食好多!! 我去食上海菜無話特別要叫什麼,好食, 熱辣辣, 我就最喜歡!!
      ~Brian 爸,完全無掂過蝶東波肉.....你好明白Brian 爸嘅飲食習慣

      Delete
  2. 好過上次多多聲~~~
    食炸銀絲卷一定一定要點煉奶~~好好味呀!!
    下次都係食老字號好D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~真係依一次, 好食好多!!!
      ~其實, 我細個食銀絲卷無煉奶點, 係大大下, 出街食銀絲卷, 先有煉奶點!! 但點咗煉奶, 真係好食好多!!
      ~有啲老字號, 真係有佢個風格, 可以做到而家, 真係有道理

      Delete
  3. 正呀!!炸銀絲卷~片皮鴨~~
    果然係老店比較穩陣!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi
      ~炸銀絲卷, 片皮鴨,....都好好食, 其實, 我都幾喜歡食上海菜, 係中菜黎講, 上海菜有風格啲!!

      Delete
  4. Replies
    1. wing yi mo:
      ~好味呀!! 簡唔中食, 都好開心!!

      Delete
  5. Replies
    1. samwei:
      ~中菜黎講, 我都覺上海菜好出色!!

      Delete
  6. 桂花糕好味呀,又靚又好味 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~桂花糕, 感覺好清爽又唔太甜, 食完飯食一件, 好舒服!!

      Delete
  7. 上海菜中我最中意食生煎包同豆沙窩餅呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~如果我自己叫, 都會叫生煎包及豆沙窩餅, .....原來我哋口味,都幾相似!!

      Delete
  8. 我除了川菜外,上海菜係我第二鐘意嘅菜,我食日去食㗎,依家香港好多新派上海菜,冇以前個D咁多油

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我少食川菜, 但見你食啲川菜, 我都好有興趣!!
      ~我覺近年啲上海菜餐廳, 越來越新派, 都幾有型格, 食物種類都多好多!!

      Delete
  9. 哈哈 睇翻你上篇 blog嘅內容 真係一路睇都一路覺得肥膩 而家好啦 試到一間啱胃口嘅上海菜館 就算下次想再encore都唔怕啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~依間上海菜都係老字號, 味道唔錯, 我又喜歡食上海菜, 遲下有機會都會encore再食!!

      Delete
  10. Replies
    1. Mabel:
      ~上海菜, 真係食好多次,都唔會厭!! 好味道!!

      Delete
  11. 我都好喜歡上海菜, 尤其是唔辣的茶式....只怕太油膩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我都喜歡食上海菜, 因為上海菜啲配塔, 很有心思. 味道有濃及啖, 比較多選擇!!

      Delete
  12. Replies
    1. tintin morita:
      ~片皮鴨, 真係幾時食, 都喜歡!!

      Delete
  13. 個雲吞雞好似好好, 呢次講得係邊度啦掛?!..我上個禮拜食左隻超多肥膏既片皮鴨=( 復活節快樂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foodinyvr:
      ~你眼光好好, 碗雲吞雞湯, 真是很不錯.
      ~依一間上海餐館, 真是歷史悠久, 係溫哥華開咗三十年, 名叫「頤和園」 係 1475 West broadway.

      Delete
  14. So lucky to live in Canada.在挪威搵間似樣d既中餐館都冇=_="

    ReplyDelete
    Replies
    1. June
      ~記得, 我記得你呀!! 好開心, 真係好開心!! 可以再係blog 嘅平台見到你!! 你現在的挪威話, 應該很流利!!
      ~我不知為何, 我不能進入你的blog?? 你是否做了媽媽??
      ~我一年前多, 由多倫多搬了去溫哥華生活. 一切同Brian都從新開始.
      ~溫哥華啲中餐選擇, 真是非常多,港式, 日式, 韓式, 台式, 越式......通通都有, 而且味道還很好! 我吃中餐比例都多咗!

      Delete
    2. Vicky...係呀,挪威語已好流利,變相英文差了,hehe;)
      我新blog得一篇野又短,因為工作同考試都冇時間:寫blog,現在更加冇時間了一係呀我做咗媽媽了,好開心!仔仔半歲了,好盞鬼!宜家好想寫番blog呀⋯⋯我知道你一路以黎的近況呀,一直有睇你bIog,唔知點解先前留唔倒言,宜家又得!Brain好sweet呀,父母又開通,真好!但我估第時你地搬開住2人世界更好

      Delete
    3. June:
      ~恭喜你, 榮升媽咪級, 仲係仔仔,
      ~依家我都想生bb, 但要揾咗屋先, 我覺有自己地部, 做咩都會好啲. 但真係估唔到溫哥華樓價, 高成咁. 真係好難揾到合心水!!

      Delete
  15. By the way我係六月,記得我嗎⋯⋯:D

    ReplyDelete