鱷魚法國餐廳

March 2,2015 (Monday)

由於, Brian 個朋友生日.

邀請我和Brian去慶祝.

總之, 就一大堆人, 去咗間法國餐廳食晚飯啦!!

間餐廳, 感覺好高貴

啲食物真係好好食呀!!

而且, 間餐廳service 又幾好!!

怪不得間餐廳, 開咗咁耐, 仲係要好早book, 先有位食啦!!
 


↓依間法國餐廳, 以「鱷魚」作餐廳嘅標記. 裡面嘅環境, 好似典型嘅法國餐廳
 



↓餐前小食, 鹽批仔.  頭盤, 洋蔥批
 


頭盤, 炸芝士配沙律及春雞批配鵝肝
 


主菜, 有魚配意粉(啲汁好香). 主菜, 還有羊架
 


主菜, 還有胡椒汁牛扒配薯塔, 主菜, 仲有蘋果汁鴨胸配鵝肝
 


食完主菜, 餐廳比啤梨雪芭每一個人, 洗洗味蕾. 而甜品, 我叫咗Soufflé (熱辣辣, 又唔太甜, 啱晒我口味)
 


最後, 送上鱷魚型狀朱古力, 作總結




















以前, 感覺朋友好重要

但大大下, 我反而沒有這一個心態.

現在, 只想多點休息時間, 多點優閒空間. 好讓自己多點能量.

維持好自己身體和精神

雖然, 間中都會有些飯, 要出去同朋友應酬. 當中, 我會盡可能投入其中.

我知保持一段友誼, 是需要付出. 才能維持

但我令願維持一個好體栢, 同Brian 一齊享受, 我會來得更舒服.

所以, 有些人, 唔太明白我, 點解我時常, 都只是和Brian 兩人行.

因為我只想舒服.....

雖然, 今晚餐飯, 好美味,

但我係閒日, 工作完, 再出去食飯及應酬.  之後, 返到歸, 已經十分攰, 即刻瞓着.

聽落去, 好像很無癮, 但這是事實.













16 comments:

  1. 如果是自己的好友又唔同, 但另一半的朋友, 工作之餘,唯有頂硬上!
    假如通情達理的,生日宴可以提前在FRI 或SAT,或假期前舉行, 氣氛會好好多,
    我們當年結婚都在FRI & SAT 擺酒, 賓主盡歡, 十分美好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~我只是現在體力, 無以前強. 所以, 如果放工之後, 要應酬. 我真係會超級疲倦.
      ~講真, 如果自己朋友係放工之後約我, 我都可能say No.

      Delete
    2. 可能妳工作太緊張, WORK LOAD 重,
      保持精神體力, 是否可考慮吃些多種維生素或維他命D, 會有幫助呢?

      Delete
    3. 愛shi 家庭:
      ~多謝關心, 唔理係為咩, 現在, 都盡量飲多啲橙汁及蘋果汁, 希望幫到自己健康啲,精神啲!!

      Delete
  2. 呢餐好正呀,正到我都想下次返嚟試下,不過如果試,就要放棄我嘅飛弗~壽司,一晩咁多啦! XD

    我貪心D,想要有老公陪嘅同時都要有朋友,如果係同老公見朋友,我會盡力溶入,如果係我嘅朋友,我會好珍惜同佢哋見面。喺認識朋友方面,我算好好彩,出現喺我身邊嘅人都好錫我亦好就得我。不過個個人都唔同,我老公同妳喺呢方面有D似,只要有我喺佢身邊,佢就滿足,所以都唔駛理人點諗,自己開心就好! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依餐啲食物和服務, 完全比晒十粒星. 真的是非常好啦!
      ~我唔介意同Brian 啲朋友or Brian 屋企啲朋友出去食飯, 普通社交, 我是ok. 但現在我體力無以前好, 放咗工, 好需要休息. 如果啲飯局係weekend, 我會舒服啲.
      ~而且, 應酬, 在禮貌上, 點攰都要裝住一個精神樣, 又要同在場人士, 有交流, 無理由, 齋食, 完全唔理人. 所以, 放咗工之後, 要出去應酬, 真係一啲唔簡單

      Delete
  3. 又係豐富嘅一餐^^
    我都同意,朋友係要見,不過有時好攰,都想簡單D,唔想一次過見咁多人,甚至只想自己一個人呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~我唔介意同朋友去食飯. 真誠嘅朋友, 我唔怕交. 好怕同show off 嘅人食飯.
      ~Brian 識嘅朋友, 我大概知係咩性格. 但Brian 朋友嘅另一半, 就control 唔到. 但禮貌上, 大家一齊食飯, 無理由, 只顧住食, 點都有點互動及和應. 但就係依一點, 令到我好疲倦.

      Delete
  4. 呢間餐廳唔錯喎,係Brian 朋友生日去食,咁係你地請佢定佢請你地㗎
    朋友一直對我都好重要,佢地好容易會牽動我情緒,每次同朋友聚會都好期待好開心,不過妳講得啱,真係好攰的
    其實妳會唔會同妳唔close 的朋友出來才有這種心態,如果唔係唔會覺呢種係應酬

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~間餐廳, 我食完先知, 原來one of the best french restaurant in Vancouver. 怪不得, 服務和食物質素, 都很不錯. 這餐飯, 我疲倦和Brian都出咗部分食飯嘅費用+禮物!!
      ~我以前,都好注重朋友, 感覺真誠嘅朋友是不能缺少, 但隨着成長, 就越喜歡私人空間.
      ~我都算是唔怕識新朋友嘅人, 但有些食飯嘅朋友太唔真誠. 但禮貌上, 大家一齊食飯, 無理由, 只顧食, 不作聲, 點都需要互動,交流, 但交流得唔真誠, 這一方面, 就好疲倦.

      Delete
  5. I have similar thought as Oli. You used the word 應酬, which other people usually use for business partners, customers etc. Does that mean that you don't consider them as friends, and therefore, do not find it interesting to spend time with them!?
    Life is all about balancing. We need our spouse, friends and family :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. TinTin:
      ~我唔介意識新朋友, 真誠嘅朋友, 我唔怕交. 但好害怕有些人, 識人係有目的. 但食飯, 係禮貌上, 無理由, 只顧食, 唔理人. 點都要啲互動, 交流. 但交流得唔真誠, 這一點, 我會相當疲倦.
      ~雖然, 這餐飯, 係好疲倦, 但我會同Brian 出席, 因為我會尊重他朋友和場合.

      Delete
  6. 其實陪自己伴侶去應籌都是尊重對方的表現。唔想去便要大家溝通下囉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我點都會尊重Brian 啲朋友, Brian 一出聲, 我點都會出席. 因為Brian 做什麼, 我都會支持!!

      Delete
  7. Replies
    1. Mabel:
      ~啲鱷魚形狀朱古力, 係餐廳送贈

      Delete