午餐歡喜, 晚餐好驚

March 15,2015 (Sunday)

星期日, 好舒服. 可以瞓餐飽.

之後, 慢慢諗去邊樹食lunch. 

其實, 我同Brian都幾懶, 又唔鐘意等位, 所以, 食黎食去, 都係去food court 食!! 

仲要去同一個商場裡面嘅food court.  

但好彩food court 夠多選擇. 

今次, 我揀咗食海南雞飯, Brian 食咗燒鴨飯. 

兩個餐,都係第一次係依個food court食, 但兩樣都出奇地好味!!

未食完, 面前啲飯,  我哋就已經打算, 下個星期日, 再食多次. 哈哈~



↓我嘅海南雞飯(啲雞, 無骨㗎!) Brian 食燒鴨飯+凍奶茶
 


食完lunch, 就係甜品時間, 食咗日式crepe, (內裡有芝士蛋糕, 綠茶雪糕, and 士多啤梨), 之後, 唔少得去買零食. 而家, 我啲零食, 比Brian 媽食得最多. 因為她食得快過我. 有時, 我想食時, Brian 媽已經食咗落肚.
 



-------------------------------------------------------


鏡頭一轉, 就到星期日晚餐.

星期日嘅晚餐,通常都係同埋Brian 父母出街食!!

這天, Brian 爸, 突然醒起, 二十幾年前, 曾經幫襯過一間上海餐館.

得知, 這間上海餐館, 到現在還營業.

咁就走去, 這間上海菜館, 食飯啦!!

去到間上海餐館, 啲裝修和環境, 真係有八十年代feel.

但啲嘢食........就keep 唔到二十幾年前嘅水準!!

每蝶菜上枱, 我哋又驚, 又喜......

驚係啲菜式完全唔似樣.

喜係, 我哋竟然每蝶菜上到枱, 各人都對望, 還一邊.....苦笑呀!!



小籠包 (個皮好厚), 另一蝶油淋淋嘅餸---原來係炒鱔鰗
 


上海粗炒 和菜飯(味道又ok 喎, 但很油)
 


魚頭煲 (啲湯好似出面啲小肥羊湯包, 之後, 放啲魚頭和豆腐入湯, 就係魚頭煲), 仲食咗炸銀絲卷 (好油呀!)
 



還有糖糟排骨 (有啲凍冰冰, 同埋好油淋淋), 還有粢飯 (好馬馬)
 



星期日,出街食咗兩餐.

午餐就食到好歡喜

但晚餐就食到驚........




30 comments:

  1. 都係午餐自由自在D,鐘意食乜就食乜.........梳乾好多
    咁油膩,怕唔怕肥架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺
      ~兩個人午餐, 當然自由好多啦!! 我哋兩個, 食得啲好食嘅食物, 簡簡單單都已經係happy!!
      ~都估唔到, 可以咁油.....我依餐, 真係食得唔多!! 真係頂唔順!!

      Delete
  2. 哈哈! 我見到妳有得睇無得飲嘅益力多啦,講笑遮!

    間上海菜館睇嚟每個月都要買大量生油嚟煮餸喎! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~去食上海菜, 都預咗會比較肥膩啲. 但依間真係好油. 真係食兩啖, 就唔想再食, 因為頂唔住

      Delete
  3. 平時Brain爸咁注重健康, 估唔到佢會提意食上海菜喎, 因為出名濃油醬醋去煮架嘛~
    不過, 你一講驚喜, 仲以為間上海菜館d菜既菜唔掂, 但就好好味tim, haha~
    但咁樣真係好難想像點解佢可以生存在二十幾年喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~因為Brian 媽囉!! 她最喜歡食上海菜, 她扭咗好耐, 要食上海菜, 所以, Brian 爸就係星期日去食囉!! 點知, 一食就好驚, 因為真係好油膩嘅上海菜. 真係頂唔順, 咁油
      ~我懷疑, 這間上海菜館, 連埋個名, 都賣咗比其他人做, 所以, 完全唔對路!!

      Delete
  4. Vicky ....放假最享受就是睡到自然醒.....!
    唉....碟炒鱔鰗真係多油到好似D湯汁喎 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~放假, 最開心就是自然醒嘅感覺, 雖然,而家唔可以時時都有機會自然醒. 但瞓耐啲, 我已經好舒服.
      ~蝶炒鱔鰗, 我食咗一啖, 就已經放棄, 真係頂唔住, 可以油成咁

      Delete
  5. 食左咁一碟飯仲可以食雪糕?勁!
    廿年前幫親過個間上海菜館,一直冇再去食過啦?
    個間菜館好舊式傳統過,依家係香港反而好少有

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~個雪糕, 我同Brian一齊share, 所以, 食完蝶飯, 都食得落
      ~依間上海菜館, 我第一次去, Brian 父母就真係好耐都無幫襯過. 係突然醒起, 就去食, 點知, 這天吃啲食物, 就好油膩

      Delete
  6. 嘩,如果見到咁嘅狀態,尤其是油多同唔夠熱,我會選擇罷食,快快埋單去第二度食過。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我依一餐, 都好早停咗筷.

      Delete
  7. Aberdeen Mall food court D 海南雞飯好正架, 仲有乾炒牛河都好味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~平時, 我去Aberdeen Mall food court 都係獨孤一味, 食車仔麵!!
      ~但突然想變口味, 就食海南雞飯.....又估唔到, 都唔錯!!
      ~邊間乾炒牛河係好味? 我見Aberdeen mall 個food court 有幾間都有乾炒牛河賣!!

      Delete
    2. 愛shi 家庭:
      ~Thanks,下次去會留意下

      Delete
  8. 無骨的海南雞飯 我都鍾意呀!!! 啖啖肉 好味道 :)
    食完lunch再食個crepe做甜品 真係完滿啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我初頭以為food court 啲鋪頭, 都會係快快手手整, 又估唔到蝶海南雞飯, 會咁美味!! 最喜歡無骨, 而且, 啖飯都幾香!!
      ~去food court 食, 太多選擇, 間間都吸引!! 所以, 食完蝶飯, 都忍唔住去食crepe!!

      Delete
  9. 個間上海餐館係邊? 等我下次唔好去

    ReplyDelete
    Replies
    1. foodinyvr
      ~我唔想倒人米. 可能, 我接受唔到依隻油膩感覺, 其實, 間餐廳仲有好多客人幫襯.

      Delete
  10. Replies
    1. tintin morita:
      ~我都覺日式crepe 吸引, 所以, 食完飯, 都要食埋個crepe 落肚

      Delete
  11. 零食中童星點心麵我最愛吃...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~童星, 我細個好恨食, 但細個唔係時時有得食到, 所以大個咗, 見到就會買黎食!!

      Delete
  12. 上海菜是油多見稱啦,下次唔好去喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei
      ~下次唔去依間!! 我頂唔通依間個啲油膩感覺

      Delete
  13. 油淋淋鱔鰗,噢,太太太可怕了 0_0

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~蝶鱔鰗, 真係試咗一啖, 之後無再食!!

      Delete
  14. 食完碟飯仲啪個咁勁既甜品,係你先有quota食咋!

    ReplyDelete
    Replies
    1. May li:
      ~food court 太多鋪頭,好吸引, 所以, 引唔住食埋甜品!!!
      ~我都要節濟下, 要開始食得健康啲!!

      Delete