每個月一次長周末

August 30,2014 (Saturday)


幾快呀!! 又是每個月一次嘅長周末.

這個禮拜, 除咗星期六,日off. ....... 星期一都off 呀!!

可以由星期六休息到星期一, 咁充足時間, 就當然出去食個早餐, 之後再去剪頭髮.

而家去salon剪頭髮都唔會求變, 只係剪短返啲, 修返整齊就算. 

髮型Style剪完之後, 完完全全無分別, 如果身邊啲人唔留神, 都唔知我剪咗頭髮.....哈哈~  


↓剪完頭髮啦!! 剪髮前食嘅早餐, 食咗星星咖啡店新出嘅圓形火腿蛋牛角包 &藍莓批    




如果可以, 我剪完頭髮, 會即刻返歸沖涼洗頭. 唔知點解會有依啲怪習慣. 但我係要咁樣, 先自在啲架!!

之後, 無無料料玩下電腦, 睇下書.......總之就灘紏下。

下晝先去商場行, 再食啲啲野當下午茶.



↓下午茶食咗皮蛋酥, 咖哩角, 仲有牛肉汁配薯條.
 




係Brian 家, 平時嘅周末, 大多都唔會煮食. 出街食多.

而家係長周末, 實會出去食啦!!

Brian 屋企出街食, 真係好平常.

可能, Brian 屋企, 人數唔多, 出街都比較容易handle啦!!


↓晚餐去咗食小炒, 食咗雞, 牛根腩煲

 


↓欖菜肉碎四季豆, 滑蛋蝦仁 (炒得好滑流)
 


↓還有糯米飯和南瓜西米糖水(甜品係送)
 


↓放多啲啲假, 食完dinner唔想返歸住, 就去咗行超級市場, 買咗啲甜品食!





20 comments:

  1. 長周末放三天假很relax呢!!
    中秋節快樂呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~放假永遠都係開心, 心情都舒服啲.
      ~Thanks, 我今年中秋節, 都好好玩!!

      Delete
  2. 大烏蠅墨鏡配短髮,好青春,好型。
    Vicky,搬了來溫哥華,妳們少左入廚喎。

    ReplyDelete
    Replies

    1. 大海冬日:
      ~我無化妝嗎!! 所以先帶太陽眼鏡. 遮醜咋!! 哈哈~~
      ~真係呀!! 真係少咗入廚, 此終, 係Brian 家暫住, 唔好意思霸住個廚房啦!! 所以, 少咗煮, 不過, 出街食都幾好玩, 有新鮮感.

      Delete
  3. 中秋節快樂呀~~~~~
    盒萌吉熊大福好似好正咁~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~Thanks
      ~我都覺盒萌吉熊大福雪糕, 好味呀!! 我想再encore

      Delete
  4. 冇煮咁耐,會唔會有時心 cc 都想入廚房煮返兩味呢?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~又無咩特別掛住煮, 此終個廚房唔係自己, 唔好意思用個廚房咁長時間.
      ~但仍有興趣買廚具. 哈哈

      Delete
  5. 放假無所事事,飯都唔駛煮,乜都唔駛唸,夠哂時間休息,充番哂電。
    我上個月喺香港食咗南瓜西米露,仲話未見過添,温哥華真係好港式呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~放假永遠最輕鬆,心情最舒服.
      ~此終, 溫哥華比較近亞洲啲, 所以, 亞洲食品真係多選擇啲, 講真嗰句, 住咗溫哥華之後, 我真係感覺溫哥華好亞洲化. 哈哈~~
      ~有時間, 空中飛人黎溫哥華食下.

      Delete
  6. 兩盒甜品好吸引呀~~好唔好味架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我鐘意甜, 兩盒甜品,我當然感覺美味. 但論好食啲, 我覺盒萌吉熊大福雪糕糯米滋好味啲.

      Delete
  7. 我等緊十月去多倫多剪頭髮。
    最鍾意睇VICKY POST嘅食物相,梗有我嘅FAVORITE FOOD出現。今次係糯米飯!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~十月去多倫多行, 咁你到時, 又可以見姑姑.
      ~我三至四個月先剪一次頭髮. 但時常宅馬尾, 其實剪唔剪都無咩分別. 只係短啲, 係容易打理啲
      ~我而排出街食飯多!! 會有更多街外食飯相. 哈哈~~

      Delete
  8. 星星咖啡店"新出" -> you should work for Starbucks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~其實, 我都想, 係星星咖啡店做到工, 都係一種專業手藝.

      Delete
  9. 我都係架,6星期剪一次髮,次次剪完都無人知。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~你係短頭髮嘅人黎㗎?6 星期剪一次, 都算剪得密
      ~我長期宅馬尾, 其實, 真係剪唔剪都無人知!! 但剪短啲, 就容易打理啲. 容易梳頭髮啲.

      Delete
  10. 副超帶得妳好型呀! 長週末一到,心情都特別hyper!

    皮旦酥我都啱,不過一定要有子薑 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~放長周末心情hyper 又舒服. 好唔想放完添!!
      ~我都係呀!! 食皮蛋酥, 一定要有子薑. 有我覺咁先似樣!!

      Delete