油沙博物館

September 13,2014 (Saturday)


近排香港發生嘅事, 好憂慮.

一有空閒, 便左讀右讀大大少少文章.

移民加拿大20年以上, 回港次數, 五隻手指可以計得晒.

唔返去香港, 唔代表, 我不關心香港.

反而, 我更想香港更加好.

願香港步向更美好

-------------------------------


遊記, 進展比較慢.

不過, 都會繼續寫.

這次旅行, 主要目的係"北極光".  所以, 去了加拿大阿爾伯塔省,其中一個城市----Ford McMurray

但這兒, 以油沙作為經濟命脈.

真係一行出街, 都感覺到"火舞黃沙"嘅感覺.

難得黎到, 油沙所在地. 就當然去一去參觀「油沙博物館.」

好老實, 我平時無咩必要,係唔會去博物館.

但去旅行, 就會例外. 哈哈~~


↓入到油沙博物館---帶頂安全帽先. 因為油沙工作嘅人, 是在沙泥埋工作. 安全帽, 是不可少.  而我哋去油站入油, 以及電視新聞成日講, "一加侖嘅油". 就係用依個油桶作儲存.
 


↓比一桶石油我個仔(即係我座架), 一定好開心.















↓去博物館, 實講點解會有油& 沙係地底. 就係因為咩咩地質, 所以, 就......營成油&沙囉, 之後, 演變為石油.  當時有博物館工作人員講解. 她好有心機講.
 









↓石油需要提煉,鑽取,掘割......工序好多啦!! 總之, 油沙, 石油就屬於重工業. 連工作車嘅車轆都非常巨大.
 


↓油沙車, Totally, 五層樓咁高. 步行好多級樓梯, 先去到駕駛油沙車嘅控制台.
 








↓油沙車太巨, 唔知由邊度影, 有小型模型, 了解清楚




室內油沙博物館, 好多所參觀嘅事物, 都係比較學術性.

而且, 室內-----很多油沙嘅工具, 都需要縮細版本, 才放入室內. 唔夠真實.

真正油沙車, 係點...........

去咗個戶外油沙園, 就可以真正睇到.


↓依架就係油沙車, 巨到唔知點影. (影到盡, 都係影到其中一part)













↓好大好大. 好高好高嘅油沙車, 我拍埋去油沙車旁. 我變到細細粒


↓原來橙色依一部分都係油沙車嘅範圍





↓依個剷, 也是油沙車一部份, 主要割地面嘅沙石, 不段割啲沙去提煉



↓我哋今次就係依班人一齊去......都入到入個剷裡面. 我諗單一個剷嘅面積, 都大個香港啲劏房
















↓油沙工業, 最後製成品----石油. 利潤很大. 但鑽取及提煉時,會唔覺意產生大量氣體, 講真啲氣體好難聞. 旁邊嘅河流, 已經被油沙污染, 係唔可以接近和使用.






↓參觀完油沙工業, 就返酒店, 係某處馬路旁見到啲特別石. 所以, 影下相  
 








↓一齊同路旁邊, 啲特別石像影下相
















↓行咗成日, 去食晚餐啦!!! 開酒, 頭盤炸魷魚
 










↓依個省以牛扒馳名, 所以, 日日食, 食足六日. 哈哈~~  而有人, 事先知道打後日日食牛扒, 所以, 見有海鮮pasta 就叫黎食. 但我覺最幸福, 是住係溫哥華, 因為溫哥華真係好多食物選擇, 依個省啲食物, 選擇不及溫哥華多元化. (我不自覺寵懷了)
 





26 comments:

  1. 油沙博物館好特別呀 !! 呢個行程不錯呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~難得去到, 當然參觀下

      Delete
  2. Vicky : 油沙車超大架啊 , 個車轆都大得驚人 , 大開眼界 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~係呀!! 我估唔到油沙車會這般巨大, 真係點影都影唔晒!! 所以, 依個城市啲人, 都比較大隻, 因為都差唔多全城人都係從事油沙工作, 無返咁大隻, 點有氣力係油沙工場工作!!

      Delete
  3. 個剷係大過間劏房呀, 勁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~油沙係重工業, 真係簡單一個剷, 我都望到嘩嘩聲. 因為個剷, 真係巨大到,似一間房間.
      ~見到架油沙車, 都知油沙工業是需要超級大體力嘅工作, 所以, 這個城市啲人, 唔理男女, 都好大隻!!! 而且, 周圍都係沙泥. 我初到步見到,都有啲驚.

      Delete
  4. D油沙車真係超級巨型啊! 我估要考牌學揸都唔易,嘻嘻!

    妳就好啦,有機會喺當地食牛扒,我以前去Alberta,時間太短,趕到連牛扒都無機會試呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~大過飛機嘅車, 我相信個牌, 都唔容易考, 但Ford McMurray, 普遍啲市民, 都比較大隻. 我相信係油沙地方工作, 氣力比較多!!!
      ~我寵壞咗, 我係Alberta 每一日, 都想食溫哥華啲野食呀!!
      ~但Alberta 啲牛扒, 確實唔同啲
      ~未試過Alberta 牛, 就係一個籍口去Alberta 行返轉

      Delete
  5. 好少機會去呢啲博物館,唸唔到油沙車大到巨無霸咁款,咪好似飛機咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~飛機都知道飛機嘅輪廓, 但油沙車大到, 都唔知個輪廓係點!!!

      Delete

  6. Hi, Vicky 我是學孖記(angela的yahoo blog fans) know you like to search house in vancourver, let me introduction you to 有位--莫 言詞--先生在facebook 有很多地盤交遊廣闊, 好多香港過泣溫市的明星名人乜拜訪他,主要是地產顧問工作, 我是他fans之一, 如有興是政趣找庌房子可在fb上chat他問下意見,好過榲的新丁買屋.
    his facebook links is:==
    https://www.facebook.com/topsales.mock
    https://www.facebook.com/Clement.TS.Mock
    https://www.facebook.com/groups/241292356008199/
    if his group need you to join first let me know I can put to up.
    my facebook name is ck lo

    ReplyDelete
    Replies
    1. ckanita lo
      ~唔該你先!!
      ~其實, 我都已經識得啲地產人士啦!!

      Delete
  7. Vicky...看妳油沙博物館之行, 我又識多一點東西 !
    妳寫一句 "一個剷嘅面積, 都大個香港啲檔房" , 妳真係和香港同步, 好關心香港現況...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~都有留意香港新聞, 此終家人還在香港居住嗎!!

      Delete
  8. 去玩梗係要盡興啦,遊記? 有時間就慢慢寫啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~真係寫得好緩慢, 但去咗轉旅行, 成個人開懷咗, 最開心係依樣!

      Delete
  9. 架油沙車超大架!!!!!實地睇一定超級壯觀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~架油沙車, 大到唔知點影, 但親眼見到, 都好難得

      Delete
  10. 好特別的博物館喎,真係冇諗過有油沙博物館
    日日食牛扒???如果真素既人去到咪好啖好食?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都無諗過, 油沙工業需要咁龐大工具. Also, 估唔到加拿大有一個地方, 有咁多風沙!!!
      ~依個省, 啲牛好出名. 啲牛肉質地, 真係特別啲.

      Delete
  11. 哩個博物館幾特別,幾有趣呀~~出外旅行最開心就係認識新事物^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我都無諗過, 油沙車會係咁. 去博物館真係知多一點點!!!

      Delete
  12. 好特別的博物館呀~全部都好巨型~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~係真正size 黎! 真係巨到唔知點形容!! 係去咗博物館,先知道!!

      Delete
  13. 見到香港變成咁好無奈...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~我只希望香港會----明天會更好

      Delete