早咗啲---生日禮物

September 4,2014 (Thrusday)

嘩!! 神神秘秘!!

放工返歸, 一開門, 見到門口有一個, 好大好大個盒. (個盒,到我條腰咁高)

Brian 爸, 即刻同我講: 「依個package 係我接收㗎!! 個盒寫咗你個名」

即刻答返: 「唔該晒. Brian爸」

其實, 見到個盒, 都知係咩黎. 大大隻某品牌嘅字係個盒度. 好難唔知係咩!!

唔洗問, 依個package, 都知Brian嘅攪作啦!

雖然我下一個月才生日. 但依家收到, 當然, 都開心啦! 我依家成日不自覺同依份生日禮物 (金色喼) 打招呼. 哈哈~~

其實我舊年, 都好想要依個金色喼, 但舊年要好短時間內, 要由多倫多搬黎溫哥華. 又多嘢攪, 又多洗費.....這個金色喼, 已經無再打算.

但今年, 可擁有啦!! Thanks thanks Brian.





↓門口個大package 就係依個"金色喼"......而家儲齊三個啦!! Yeah. 有三個輕身喼, 可以去旅行發癲購物啦! 
 



原來唔止一份, 除咗"金色喼"做生日禮物外.

同日, 係Brian, 送埋個粉紅色相機和手錶比我

依兩份禮物, 見到眼都凸.......

因為太破費啦!! 但又好有用!!!



↓第二份生日禮物, 就係依部粉紅色相機, 買得依隻色, 真係只得我用到啦!! Brian 用粉紅色實比途人眼望望啦!!
 


↓其實, 我舊年去完法國, 舊嗰部相機已經唔用得!! 平時, 我都係用手機影相咋!! 而家, 有依部新相機, 還可以調較鏡頭, 但體積又唔大. 鐘意
 




還有, 一隻錶, 都係生日禮物黎㗎!! 

用完隻錶,  即刻覺超級有用

平時, 手提電話來電, 電子郵件, 我成日都後知後覺.

因為我長時間把手提電話set係silent mode. 真係要check 先知有missed call or email.

依家, 有咗依隻錶, 可以把手提電話和手錶連接, 所以, 手提電話來電和電子郵件一到. 手上嘅錶會鎮一鎮. 還即刻check email. 好方便!! 



↓另外一份生日禮物, 係連接手提電話嘅手錶. 
 



嘩嘩嘩!! 一次過收到三份生日禮物. Happy 萬分

雖然, 早好多收到生日禮物. 但可以早啲用嗎!! 




34 comments:

  1. 嘩!!好開心呀~一次過收3份生日禮物!!!
    VICKY!!預祝你生日快樂呀!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~真係好驚喜呀!! 一次過有咁多禮物"玩"!!
      ~其實, 我生日係十月中. 但好多謝你預早為我祝賀.

      Delete
  2. Vicky,
    預祝你生日快樂, 真開心~Brian真係超了解你! 一次過送3份禮物比你, 仲要3份都勁岩用!!!!收到岩用禮物就最開心啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia Cheong:
      ~實實際際最啱我. 依三份生日禮物,有排我用. Happy~

      Delete
  3. 實在太幸福太甜蜜喇)))))
    真係天生一對,太了解你^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~哈, 可能我太容易顯露出我嘅喜好. 而且, 我又喜歡實實際際, 而家三份禮物可以時時用到, Happy~~

      Delete
  4. 金色喼好靚呀,相機同錶都好實用,幸福 ^^
    預祝你生日快樂,身體健康,每日都開開心心 ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~個金色喼, 相機, 還有隻錶. 我都預咗用好多年. 越實際越喜歡.
      ~我其實, 十月中先正式生日, 但好多謝你提早祝賀!!

      Delete
  5. Replies
    1. mabel
      ~真係有心意, 而且三份禮物, 又可以時時用. happy

      Delete
  6. Replies
    1. Ms Big Chan:
      ~多謝祝賀. 其實我正日生日係十月中.
      ~我知你係準媽媽, 恭喜你!!!

      Delete
  7. Replies
    1. wing yi mo:
      ~今年特別多生日禮物. 還提早收到. HAPPY!

      Delete
  8. 點解唔等Apple隻手錶呀?

    我都想買Rimowa,但係好似容易俾人偷嘢,所以我會先考慮hand carry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~我已經投入咗samsung 懷抱啦!! 我個人係咁, 用開就唔轉!!
      ~你由香港返美國, 係咪有一程機, 都需要坐細飛機?? 坐細機, hand carry 都跟唔到身. 點都要寄倉
      ~我覺Rimowa比較輕身, 可以裝多啲野, 由其是而家啲航空公司太多限制. 行李越輕身, 對自己更有利.

      Delete
    2. 係有程細機,不過喺個gate先check in,然後喺gate攞翻,唔需要經行李帶運嚟運去,所以安全好多,我想買有兩個外袋嗰隻hand carry.

      Delete
    3. Ceci:
      ~我知係gate 先check in. 但都要小心, 因個hand carry 唔跟手, 咩可能都會發生, 不過, 買得就預咗會花啲啲.
      ~去買啦!! 你會鐘意Rimowa喼!!

      Delete
  9. 比起我送比DONDON嘅生日禮物。。。牙膏兩支,VICKY超幸福!
    Happy birthday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你同Dondon 係笑笑笑夫妻. 你哋啲行為, 時常令我笑.
      ~我十月中先生日. 到時再同我happy birthday!! 哈哈~

      Delete
  10. 咁多禮物收,vicky好幸福呀!
    我都好想買個你呢D相機,有時同D小朋友影相用手機係方便,但quality就麻麻呀! 而個手錶都好方便呀!
    預祝你生日快樂呀,vicky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~實實際際嘅物品,我最鐘意.
      ~三樣禮物, 有排我用. 好多年都唔洗, 再買喼,相機 and 錶啦!
      ~其實, 手機影相, 真係好方便. 由其是你帶住兩個小朋友. 我都係去旅行, or 去特別地方玩, 才帶相機
      ~多謝你預祝我生日. 我正日生日係十月中

      Delete
  11. Replies
    1. samwei:
      ~無錯呀!! 大豐收, 依三樣禮物, 可以好耐都唔洗再買啦!!
      ~thanks

      Delete
  12. Brian真係好有心思,特別係部粉紅色相機,一份為妳而設嘅禮物,真令人感動啊!

    兩個大喼尺碼同唔同架?喺相相到我睇唔出呀!^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~部粉紅色相機, 一拎出黎用, 啲人實知我用. 我知部相機有其他色, 但Brian 偏揀粉紅色. HAPPY!!
      ~兩個大喼, 尺碼係一樣. 可以帶去歐洲都得!! 哈哈~~

      Delete
  13. Brian真細心,好羡慕呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~啲實際物品, 最鐘意. 而且早啲收, 可以早啲用
      ~其實, 他真係對我好好. Happy!!

      Delete
  14. 佢真係有考慮過你既需要先買,抵讚!

    ReplyDelete
    Replies
    1. May姨
      ~好耐無見, 好開心見返你!!
      ~我就係缺, 依啲物品. 而且依啲物品, 真係有排我用. 夠晒實際, Happy~

      Delete
  15. vicky, 三樣禮物好有心思, 又好實用, 真係完全岩晒妳用..... ! 幸福呀 !
    生日快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~依三樣禮物, 仲可以有排我用, 好耐都唔洗再買.
      ~Thanks

      Delete
  16. 仲以為你用開APPLE野添!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bの家:
      ~我自從舊年部蘋果突然間失靈, 就轉咗用samsung 啦!!

      Delete