Weekday行街

      唔知係咪臨近聖誕節
chirstmas-snta-claus.gif image by vickyngkiki
chirstmans-snow-tree.gif image by vickyngkiki
,我男朋友好多野想買, 又依樣,又個樣...真係spend 得比平時多!! 今日襯約咗人買我男朋友以前部手機, 我同男朋友一放工,就順便同我走咗出去商場行!
shop1.gif image by vickyngkiki

house-play.gif image by vickyngkiki
 本來都無咩特別野想買,但行開街,就好容易睇中野!! 今日,我地行咗好多間電器鋪,不段睇LCD 電視
equip-compter.png image by vickyngkiki
!! 越睇就越大部
equip-tv-1.png image by vickyngkiki
!! 我都係叫男朋友諗下先至買!! 返屋企度
equip-measure-1.gif image by vickyngkiki
好位先買!! 但而家聖誕月,好多野都話減,真係幾難避免D減價
happyface2-7.gif image by vickyngkiki
吸引力, 因為我都有D心動想買買衫
fashion-t-shirt2.jpg image by vickyngkiki
,又想電視....但都係睇定啲先喇!!! 今日行街睇得最多就係電視,都睇到好夜,飯都無時間煮, 求其係超市
house_2.gif image by vickyngkiki
買個pizza
pizza-1.gif image by vickyngkiki
and 罐頭湯
1food.gif image by vickyngkiki
做dinner!! 雖然聽落去有d唔healthy,但算啦一餐半餐!! 而且我哋都有一段時間無食pizza喇!!我係fast food 怪,食fast food 仲開心!! 哈哈! 今日係閒日走咗出街行,如果平時係閒日多數會自己煮
food-4.gif food image by vickyngkiki
, 到weekend先食街外野!! 可以save返啲quota 食多d街外味精嗎!! 哈哈!!     而且依家啲天氣咁凍,(成-10c)都係留返屋企會舒服d.  出面真係凍得好利害,係街行陣,真係連個鼻都紅晒!! 真係無咩必要都唔想出街...又save money! 又可以暖笠笠!!


                
edge-giftandgift.gif picture by vickyngkiki


chirstmas-stick.gif image by vickyngkiki
晚餐--->一大個pizza and 蕃茄湯 (無影到個湯)0



chirstmas-stick.gif image by vickyngkiki
行街時, 男朋友見到個廚窗話靚,就叫我企埋去影相,你哋睇下我着衫都着到成個人腫晒!!件樓長到腳眼,天氣真係好凍!! 好彩影唔到我個紅鼻子!!0




8 comments:

  1. 著件保暖內衣...會好d呀!~
    [版主回覆12/08/2007 06:15:00]小威威:   係加拿大都幾麻煩,街外就零下十幾度,但所有室內地方都有heat,啲heat開到達二十幾度. 所以,着得太多入到去室內都好熱,都係着大d件樓化算啲!! 行行商場都可以除樓嗎!!

    ReplyDelete
  2. 琴日真係好凍,我地里度琴日朝得-20,凍死我啦!冬天著衫真係好煩,出面凍到震,室內又熱到死,都唔知著乜好
    電視里d大item,如果等得既,當然係等boxing day sale啦,慳好多家!
    [版主回覆12/08/2007 06:22:00]Mui:   ~ 朝早, and 太陽落咗山都好凍,凍到想留係屋企!! 我都同意,有時着太多衫真係好麻煩,因為行商場一定好熱, 熱就無心機行!!但唔理咁多,入商場如果熱就除咗件樓照行!! 十二月點都要行下街先開心!!   ~ 我怕boxing day要排隊,我最怕,...排咗隊買唔到,我仲傷心!! 哈哈! 電視買到就買,買唔到就算!!唔強求仲可能容易買到!

    ReplyDelete
  3. 第一次留言,你好嗎,看了你以前的blog,知道你有好多妹妹,真開心,我有一個妹,兩個弟弟,但和妹妹好啱傾,同弟弟就無嘢講!
    [版主回覆12/11/2007 15:47:00]Happy Girl:   ~ 好多謝你係我blog留言呀!!仲睇過我咁多篇blog!   ~ 係呀!我有四個妹妹,計埋我有五姐妹囉!!我同細妹啲年齡都差好多年架!! 但我哋係女仔...所以,好傾得,如果我哋五個一齊,好嘈架!! 媽咪叫極,我地照樣嘈,哈哈!!    ~ 我同你一樣都係排行最大喎!! 哈哈!!    ~ 我估你同弟弟啲年齡差距遠,所以,少啲計傾喇!! 而且,男仔不流都少d野講!!哈哈

    ReplyDelete
  4. 係嗰度邊度黎架,得-10c咁好,我都唔想冬天仲係20c呀.
    [版主回覆12/11/2007 15:58:00]Millionaire:   ~我個樹係加拿大黎架!!所以,冬天會落雪,and 凍到-10度囉!! 而家先係冬天的開始,有排先會暖返!!   ~而家香港冬天,都係20度,咪可以着短袖t-shirt都得!!

    ReplyDelete
  5. 你個樹又係ottawa呀,有邊個係住係montreal架
    lcd仲有得減呀,因為明年會推出lazer 電視啦,lcd會再減呀
    仲有呀,如果去futureshop買,記得講下價,電視佢實唔點減,但如果你要買埋音響呀,dvd機咁呀,佢地可以減好多比你
    [版主回覆12/11/2007 16:08:00]通少:   ~Bonjour,通少!! 首先歡迎你係我依樹留言!! 而我個樹唔係Ottawa黎架!我係Toronto (Downtown)居住架!! 我都去過Montreal行街and 旅行幾次!! Montreal啲風景好好架!!你係Montreal住,啲法文咪好好囉!!   ~係呀!!LCD仲有得減呀!! 都唔理,我男朋友好喜歡換電器,間唔中都會換依樣個樣,哈哈!而且,琴日都買咗LCD電視喇!! 我地都有同Future shop講價,and 要求price match!! Anyway,好多謝你啲idea!!

    ReplyDelete
  6. Vicky~
    pizza seems as good as bought from outside wor~ you really good at cooking, maybe that's why your bf love you ar~
    Anything you bought from sales at shop?  I have a long time didn;t go shopping lu~Very busy ar
    [版主回覆12/11/2007 16:20:00]MaGGie:    ~係喎!你依排又要讀書and返工,真係好忙呀!! 但就黎聖誕假期喇!到時先行喇!!    ~我依排都成日行街, 都有睇下衫,但無咩點買到野!! 而琴日就買咗部電視囉!! 我已經覺得係重型投資黎喇!!哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 而家你個度-10度,真係好凍呀....記住小心身體呀!.....我已經中咗招喇!
    天氣咁凍真係唔想掂到水洗嘢呀...而家整d fast food食,方便好多,仲可以洗少好多嘢呀!
    你可以買定多d食物放定係雪櫃,盡量買d飽肚架,冬天真係要食飽d先會暖架!
    你屋企部電視機壞了嗎?如果冇壞就唔好買住啦,儲多d錢留返真係有用嘅地方喇!
    [版主回覆12/11/2007 17:17:00]爆炸魔女:   ~ 你已經中招喇!!點呀!而家好返啲未呀??你要休息多啲, and飲多啲水,...希望你快啲好返,因你仔仔就考試, 你不流都係緊張大師,如果個陣時仲病,你自己會更加辛苦架!! 出街買野,有理無理都着多件衫喇!! ...要快啲好返呀!!!      ~ 冬天,唔知係咪太凍,真係咩都懶啲!! 我多數係冬天,會買定好多啲frozen野,放係冰櫃架!!又會買多啲麵食,罐頭係屋企, 如果出面落大雪,我都可以唔洗出街!!都有飯開!!我依邊d人,仲會特登買多個冰櫃放係屋企架!我媽咪屋企有多個冰櫃,係專登放啲frozen食物架!! 以備有需要時用!!     ~ 而且,冬天唔係好想掂水, 因為掂得多,隻手都容易乾,要查好多cream先ok!! 但你有小朋友,要日日煮唔同野食, 或者煮新鮮先健康,而且,香港買野好方便!!如果你真係好唔舒服就唔好出街買餸喇! 叫你先生幫幫手喇!!!     ~ 我屋企原本部電視都無壞到呀!!仲好健康, 但我男朋友好仲意新電器架!見到新就想換, 我都有叫他save返啲...但男朋友話,冬天咁凍,買部新電視, 就可以stay係屋企enjoy下!!  算喇!佢平時做野咁辛苦!! 而且又十二月聖誕月, 好喇!!....就買喇!! ...我地琴日已經買咗部新電視喇!! 我都有得享用!!!    

    ReplyDelete
  8. weekday唔煮飯唔緊要喇,放假嘛~~咁睇啱心水電視未呀~~~
    [版主回覆12/11/2007 17:44:00]檬檬:   ~ 我多數係Weekday都想留係屋企食,weekend先想係街食!!餐餐都係街食,好似有啲晒錢 and唔健康...但我男朋友話十二月聖誕月,好開心,所以,一放工就去行街....連飯都少煮!!哈哈!!   ~ 都睇咗一論電視!!琴日終於買咗喇!!!

    ReplyDelete